es
Feedback
"آبیِ‌دعوت‌کننده‌به‌مرگ"

"آبیِ‌دعوت‌کننده‌به‌مرگ"

Ir al canal en Telegram

اگر آزادیِ بیان باعث مرگِ یک نفر بشه، بازم اونو آزادی درنظر می‌گیری؟! _22 𝘈𝘶𝘨𝘶𝘴𝘵 2023_ https://t.me/UnknowTextBot?start=64ff2cb3a07ff ناشناسم🫡

Mostrar más
630
Suscriptores
Sin datos24 horas
+27 días
-2130 días
Archivo de publicaciones
مگه من خواستم🤡🤡🤡‌؟

2025 رو من تموم نکردم، اون تمومم کرد

کسی ک 2025 رو شروع کرد، با کسی ک 2025 رو تموم کرد یکی نبود..

کیرم تو هر چی خاطره که موند منو بگا بده

ای قاضی ای قاضی ای قاضی، شب جُرمش سنگینِ سنگینه..

ای قاضی این مردم چی میخوان؟! آزادی آزادی آزادی !

بعدا از دلش در میارم..

بعدا از دلش در میارم..

دودقیقه لفت ندین ببینم دارم‌ چیکار میکنم

دیگر صلاح نیست بمانم کنارِ تو؛ بدرود ای درست‌ترین اشتباهِ من :]

Repost from N/a
حال هممون حالش:
حال هممون حالش:

هرچه نگاه می‌کنم، هیچ‌چیز مرا ب زندگی وابستگی نمی‌دهد... هیچ‌چیز و هیچکس !

عجب اومدی:]

میگفتی میام...

ی شب مثلِ موج ب دریا زدی...

چطور می‌توانم باد را بخاطر صدای زوزه‌اش سرزنش کنم؟! وقتی این من بودم ک پنجره را باز گذاشت...

زیباست انسان‌ها ساده بمانند، حتی در دنیایِ پیچیده .