"آبیِدعوتکنندهبهمرگ"
الذهاب إلى القناة على Telegram
اگر آزادیِ بیان باعث مرگِ یک نفر بشه، بازم اونو آزادی درنظر میگیری؟! _22 𝘈𝘶𝘨𝘶𝘴𝘵 2023_ https://t.me/UnknowTextBot?start=64ff2cb3a07ff ناشناسم🫡
إظهار المزيد630
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
+27 أيام
-2130 أيام
أرشيف المشاركات
چقدر زیباست کسی را دوست بداریم، نه برای نیاز، نه از روی اجبار و نه از روی تنهایی..
فقط برای اینکه ارزشش را دارد .
نمیدانم ویکتوریا !
تو زندگیِ مرا ب گونهای تباه کردی..
ک حتی از موسیقی موردعلاقهام هم سیرم .
مگر که بودی؟
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
