"آبیِدعوتکنندهبهمرگ"
الذهاب إلى القناة على Telegram
اگر آزادیِ بیان باعث مرگِ یک نفر بشه، بازم اونو آزادی درنظر میگیری؟! _22 𝘈𝘶𝘨𝘶𝘴𝘵 2023_ https://t.me/UnknowTextBot?start=64ff2cb3a07ff ناشناسم🫡
إظهار المزيد630
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
+27 أيام
-2130 أيام
أرشيف المشاركات
۴۰ روز، ۴۰ ماه، ۴۰ سال...
فرقی نداره چقدر بگذره، این داغ و زخم همیشه موندگاره .
گفتی برامون از بهشت و جهنم..
چجوری باور کنم؟چرا قیدتو نزنم؟!
آخه من ک ندیدمت فقط اسمتو بلدم..
این روزا چیکار میکنم؟؟
هیچی گریه، اونیم ک تو استوریاش عکسای تخمیشو میزاره رو فوشکش میکنم .
تو چی؟!
Repost from N/a
چیزی نیست ک بشود با قرص و آمپول و نمیدانم قدم زدن کنار خیابان یا روشن کردنِ یکی دو سیگار کاریش کرد !
اینجا؛
باور کنید من انگار گاهی دیگر نمیتوانم نفس بکشم .
وقتی هرروز با این فکر بلند میشی ک قراره آسمون رو سرت خراب شه یا جنگ بشه، دیگه توان تعجب کردنت رو از دست میدی !
تو همچین دنیایی چ فرقی میکنه قیمت قهوه چند باشه؟!
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
