"آبیِدعوتکنندهبهمرگ"
الذهاب إلى القناة على Telegram
اگر آزادیِ بیان باعث مرگِ یک نفر بشه، بازم اونو آزادی درنظر میگیری؟! _22 𝘈𝘶𝘨𝘶𝘴𝘵 2023_ https://t.me/UnknowTextBot?start=64ff2cb3a07ff ناشناسم🫡
إظهار المزيد630
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
+27 أيام
-2130 أيام
أرشيف المشاركات
«به نام شاهنشاه ایران، وارث تاج کیانی، که فره ایزدی در گامهایش و شکوه ایرانزمین در نامش جاری بود»
سلام خانومیا
توی سخنرانی سال 57 موشعلی قدیم توی ده دیقه اول یه حرفایی میزنه که الان میشه بر علیه اش استفاده کرد
مثلا میگه «پدران و اجداد ما که 50 سال پیش رای دادن به رضا شاه و امثالش حق نداشتن برای 50 سال بعد که میشه موقع ما هم تصمیم بگیرن و رای بدن و تصمیم با مردم عه و خودشون تصمیم میگیرن که کی رئیس جمهور بشه و...» و از این دست حرفا
اگه یکم همت کنیم و پخشش کنیم میتونیم از حرف خودش بر علیه اشون استفاده کنیم
اگه تونستیاون تیکه هارو بزار توی چنلت بگو پخشش کنن برسه دست بقیه
به نام صلح
به نام حدیث غم
بر الیاف شاخهها و آیین جوانهها
به نام آزادی...
(28'29)
یه ماه شد
برای همه مثل باد گذشت اینجا مثل کشور مرده ها شده هرکیم زندس درواقع فقط نفس میکشه
هر که بپرسد «ای فلان! حال دلت چگونه شد؟»
خون شد و دم به دم همی از مژه میچکانمش
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
