ar
Feedback
لحد إمتى ؟

لحد إمتى ؟

الذهاب إلى القناة على Telegram

إشعاع روحي غير موجه

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام لحد إمتى ؟

تُعد قناة لحد إمتى ؟ (@untilwhen_0) في القطاع اللغوي العربية لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 23 496 مشتركاً، محتلاً المرتبة 3 286 في فئة الدين والقيم الروحية والمرتبة 5 048 في منطقة العراق.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 23 496 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 20 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار 569، وفي آخر 24 ساعة بمقدار 8، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 22.39‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 5.43‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 5 262 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 1 276 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 3.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل يَارِب, حَاجِه, حَاجَة, مَرَّة, إِنسَان.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
إشعاع روحي غير موجه

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 21 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الدين والقيم الروحية.

23 496
المشتركون
+824 ساعات
+507 أيام
+56930 أيام
أرشيف المشاركات
- صاحب الكل وحيد .

وأنا مين على بالي غير اسمك

صباح الخير ان شاء الله نحاول جامد النهارده وكدا

كل اللي كان نفسي فيه دقيقه

Story

كانت هتفرق

بص هو انا مش عارف العلاقه بس انا لقتني واخد الموضوع من ابويا بالشكل دا ف هو الدماغ لازمها شاي علشان الدنيا تمشي سواء الجو كويس او زفت زي م انت شايف كدا

photo content

Repost from وَاسِي
عايز اتحرك بس حاسس انى عاجز، عايز اتكلم واقول بس حاسس انى نسيت الكلام.

خير يخويا خير ان شاء الله

بس انت فاهم النقطه ؟

اكيد طبعا بتمناله الخير وربنا يفرحه وعمري م هشيل منه ولا من غيره العقل اكبر من كدا بكتير

افرحهم بيا واقولهم ايوه انا فرحتي مش هتكمل غير بيكم

يعني كنت هدور حواليا واشوف ناسي

مش عارف بس اكيد انا لو مكانه مكنتش هعمل دا

بس رجعت كام دقيقه لورا اللي هو انا كنت فين وبقيت فين

اكيد اتعرفت ع ناس تانيه هنا واكيد الوقت مبقاش يفوت من غيرهم

انت من غير صاحب ضعيف متنكرش دا

بتكلم علشان اللمه دي اي حد يتمناها

وانا جيت اسيوط من غير حد فيهم