Eror 1000 + 1
الذهاب إلى القناة على Telegram
181
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
-330 أيام
أرشيف المشاركات
بعضی وقتا آرامش من، مهمتر از اثبات حرفامه پس بحث نمیکنم و اونم هر جور دوست داره میتونه برداشت کنه...
آدم اَمن یعنی کسی که با شنيدن حرفات قضاوتت نکنه و نظرش راجع بهت عوض نشه و از حرفات علیه خودت استفاده نکنه...
کاش الان یه جایی کنار دریا بودم یکمم مست بودم بارونم نم نم میخورد تو صورتم با پای برهنه رو شنا راه میرفتم یه جایی دراز میکشیدم دو دقیقه ذهنمو از همه چی خالی میکردم.
شاید از لحاظ علمی نشه ثابتش کرد ولی، به نظر من قلب و ذات ناپاکِ آدمها توی صورتشون تاثیر میذاره و زشتشون میکنه.
Repost from Се-рый хи'щник
فور کنید فولدر بزنم با همکاری خودتون 80+ جذب داشته باشید .
جوین باشید حتما چک میشه .
گذشته ها گذشته؟ نه عزیزم گذشته ها هیچوقت نمیگذره تبدیل به تروما میشه و کامل زندگی یه آدمو تغییر میده
آنچه قسمت توست از کنارت نخواهد گذشت، واسه چیزای از دست رفته غصه نخورید یا برمیگرده یا اگه نمیرفت فقط باعث آسیب رسیدن بهتون میشد.
حس خوبی به هیچی نیست. روز خوبی نیست. شب خوبی نیست. هفتهی خوبی نیست. ماه خوبی نیست. سال خوبی نیست. زندگی خوب نیست.
دقیقا چه مراحلی رو باید طی کرد که یه آدم بیخیال بود؟ این همه عمیق حس کردن همهچیز خیلی سخته.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
