Eror 1000 + 1
الذهاب إلى القناة على Telegram
181
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
-330 أيام
أرشيف المشاركات
ببخشینا ولی شما هیچ ایدهای ندارین هرکسی تو درون خودش داره با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم میکنه پس انقدر حیوون نباشید .
واقعا چیه این «شعور، شخصیت، ذات» که طرف با استایل و فیسِ خوب تا دهنش و باز میکنه کنسل میشه!
زندگی همینطوریش هم سخت میگذره.اگر از زندگیم حذفت کردم،چون دلم نمیخواد دور بر ادم هایی باشم که برام زندگی رو سخت ترش میکنن.
خیلی سخت بود ولی طی این مدت فهمیدم هر چی بیشتر سعی کنم خودم رو به آدمها بفهمونم همه چی سختتر میشه و فایدهای نداره، انگار قراره این قسمت از زندگیم رو بیشتر با خودم وقت بگذرونم تا بودن در کنار آدمهایی که واقعا اون کسی نمیشن که کنارشون میتونم خودم باشم.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
