ch
Feedback
Eror 1000 + 1

Eror 1000 + 1

前往频道在 Telegram

اینجا صمیمی تر از دل حرف میزنم:)

显示更多
181
订阅者
无数据24 小时
无数据7
-330
帖子存档
من همونیم که تو خوابت زیاد میاد، ولی تو زندگیت فقط یه بار.

‏من اینجوریم که میگم اشکالی نداره ولی بعدش گریه میکنم.

بعضی وقتا آرامش من، مهمتر از اثبات حرفامه پس بحث نمیکنم و اونم هر جور دوست داره میتونه برداشت کنه...

آدم اَمن یعنی کسی که با شنيدن حرفات قضاوتت نکنه و نظرش راجع بهت عوض نشه و از حرفات علیه خودت استفاده نکنه...

از مرحله‌ی "نه بابا امکان نداره" رد شدم رسیدم به مرحله‌ی "هیچی از هیچکس بعید نیست".

من رنجیدم ولی نرنجوندم فقط جایگاه هیچکس رو بهش پس ندادم.

photo content

New

کاش الان یه جایی کنار دریا بودم یکمم مست بودم بارونم نم نم می‌خورد تو صورتم با پای برهنه رو شنا راه می‌رفتم یه جایی دراز می‌کشیدم دو دقیقه ذهنمو از همه چی خالی می‌کردم.

شاید از لحاظ علمی نشه ثابتش کرد ولی، به نظر من قلب و ذات ناپاکِ آدم‌ها توی صورتشون تاثیر می‌ذاره و زشتشون می‌کنه.

فور کنید فولدر بزنم با همکاری خودتون 80+ جذب داشته باشید .
جوین باشید حتما چک میشه .

Repost from THTEEN
این جمعه دیگه میترکونم جمعه: @THTEEN
این جمعه دیگه میترکونم جمعه: @THTEEN

اینطوری سیک آدمای سمی زندگی‌تون رو بزنید :
اینطوری سیک آدمای سمی زندگی‌تون رو بزنید :

‏روزی حداقل دوبار فکر میکنم "دیگه نمیتونم" ولی همچنان دارم میتونم.

گذشته ها گذشته؟ نه عزیزم گذشته ها هیچوقت نمیگذره تبدیل به تروما میشه و کامل زندگی یه آدمو تغییر میده

این پیامم بمونه اینجا که اشکا و حال امشبمو فراموش نکنم:)

آنچه قسمت توست از کنارت نخواهد گذشت، واسه چیزای از دست رفته غصه نخورید یا برمیگرده یا اگه نمیرفت فقط باعث آسیب رسیدن بهتون میشد.

حس خوبی به هیچی نیست. روز خوبی نیست. شب خوبی نیست. هفته‌ی خوبی نیست. ماه خوبی نیست. سال خوبی نیست. زندگی خوب نیست.

دقیقا چه مراحلی رو باید طی کرد که یه آدم بیخیال بود؟ این همه عمیق حس کردن همه‌چیز خیلی سخته.

photo content