Eror 1000 + 1
الذهاب إلى القناة على Telegram
181
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
-330 أيام
أرشيف المشاركات
Repost from N/a
امروز قاصدکم، لطیف، آزاد و رها امّا همون قدر شکننده و حساسم که اگه بهم دست بزنی میمیرم...
چیزی به اسم برگشت صمیمیت از دست رفته وجود نداره، میتونید دوباره حرف بزنید و حتی رفت و آمد کنید ولی صمیمیت؟ نه، چیزی که از بین رفته احیا نمیشه.
دقیقا رو اوننقطه از بزرگسالی وایستادم که هیچوقت نمیخواستمش!
همه چی منطقی و به دور از احساس، پر از مسئولیت و مراعات.
برای من اینکه توی زندگی کسی نقش آدم بد رو داشته باشم ذرهای مهم نیست، من آدم خوب و خوش قلبیام پس اگه توی داستان تو شخصیت منفی شدم، احتمالا خودت کاری کردی که لایقش شدی.
Repost from everything.about.nasi
به نظر من مهم ترین چیز تو روابط اشتیاقه.
فارغ از نوع ارتباط،
جایی اگه حس کردید آدمی اشتیاقِ ارتباط با شما رو نداره به حستون اعتماد کنید و فاصله بگیرید.
کسی که مشتاقِ شما باشه،
کاری نمیکنه که همچین حسی پیدا کنید.
نسخه پیرترت داره التماس میکنه از الانت لذت ببر این جوون ترین سِنیه که داری، اما تو درگیر کمالگرایی هستی!
Repost from Nobody💤
واقعا منو رفیقام خیلی تعجب میکنیم از اینکه ی نفر چجوری میتونه اینقدر صندلی ذخیره داشته باشه یا بخواد ده نفر و باهم هندل کنه.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
