Eror 1000 + 1
الذهاب إلى القناة على Telegram
181
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
-330 أيام
أرشيف المشاركات
فكر كنم تا ابد،
حسرتِ اينكه،
همه چيز ميتونست طورِ ديگه اى پيش بره،
تو دلم ميمونه…
و شب بخير
ترجیح میدم همیشه آدم بدهی داستان باشم، اما همون چیزی روی زبونم باشه که توی دلمم هست؛ آدم بدهی دل و زبون یکی بودن، خیلی با ارزش تر از آدم خوبهی دو رو بودنه.
من از اینام که:
کاشکی تو بری بالا تا من پزتو بدم،
کاشکی تو برنده شی تا من شیرینی شو بدم،
کاشکی تو بخندی تا من کِیف شو ببرم.
«بههرحال این اوضاعی است که میبینید و تفسیر لازم ندارد. ما هم میسوزیم و میسازیم. قسمتمان این بوده یا نبوده دیگر اهمیت ندارد.سگ بریند روی قسمت و همه چیز!»
صادق هدایت.
دخترا به ظاهر دارن آشپزی میکنن، خونه تمیز میکنن یا ظرف میشورن؛ ولی درواقع دارن تلاش میکنن از فروپاشی روانی جلوگیری کنن.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
