fa
Feedback
Eror 1000 + 1

Eror 1000 + 1

رفتن به کانال در Telegram

اینجا صمیمی تر از دل حرف میزنم:)

نمایش بیشتر
181
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
اطلاعاتی وجود ندارد7 روز
-330 روز
آرشیو پست ها
Repost from BaTman
دلم یه زندگی سالم و آروم میخواد ولی سقف آرزوهام میندازتم تو درّه استرس.

New

وضعیت طوریه که یکی واقعا هم دوسمون داشته باشه باز باور نمیکنیم.

Repost from N/a
امروز قاصدکم، لطیف، آزاد و رها امّا همون‌ قدر شکننده و حساسم که اگه بهم دست بزنی می‌میرم...

#NEW

Aaren-Bekhatere-Man-Bia-320.mp36.41 MB

ببین هرچی میخوای بگی بگو ولی… کارات ثابت کرد که حرفات ارزشی نداشت…

سیاه به تن نداشت ولی همه چیز را از دست داده بود.

تو یه موقعیتایی بهم میگن عصبانی که من هنوز عصبانی نشدم.

چیزی به اسم برگشت صمیمیت از دست رفته وجود نداره، میتونید دوباره حرف بزنید و حتی رفت و آمد کنید ولی صمیمیت؟ نه، چیزی که از بین رفته احیا نمیشه.

1|6 - Yakamoz - Cem Adrian (320).mp310.32 MB

یاد آوری: از تنهایی کپک بزن ولی از معیارهای منطقیت نگذر.

Repost from Nobody💤
یاد آوری: از تنهایی کپک بزن ولی از معیارهای منطقیت نگذر.

Repost from BaTman
دلم یه زندگی سالم و آروم میخواد ولی سقف آرزوهام میندازتم تو درّه استرس.

پاکسازی🥲

دقیقا رو اون‌نقطه از بزرگسالی وایستادم که هیچوقت نمیخواستمش! همه چی منطقی و به دور از احساس، پر از مسئولیت و مراعات.

برای من اینکه توی زندگی کسی نقش آدم بد رو داشته باشم ذره‌ای مهم نیست، من آدم خوب و خوش‌ قلبی‌ام پس اگه توی داستان تو شخصیت منفی شدم، احتمالا خودت کاری کردی که لایقش شدی.

به نظر من مهم ترین چیز تو روابط اشتیاقه. فارغ از نوع‌ ارتباط، جایی اگه حس کردید آدمی اشتیاقِ ارتباط با شما رو نداره به حستون اعتماد کنید و فاصله بگیرید. کسی که مشتاقِ شما باشه، کاری نمیکنه که همچین حسی پیدا کنید.

نسخه پیرترت داره التماس میکنه از الانت لذت ببر این جوون ترین سِنیه که داری، اما تو درگیر کمال‌گرایی هستی!

Repost from Nobody💤
واقعا منو رفیقام خیلی تعجب میکنیم از اینکه ی نفر چجوری میتونه اینقدر صندلی ذخیره داشته باشه یا بخواد ده نفر و باهم هندل کنه.