Eror 1000 + 1
الذهاب إلى القناة على Telegram
181
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
-330 أيام
أرشيف المشاركات
انسان قاتل خودشه؛
هیچچیز به اندازه
خود آدمیزاد نمیتونه بهش آسیب بزنه.
حتی زخم هایی که بقیه بهت زدن هم
حاصل اختیار و قدرتیه که خودت
به دستاشون دادی.!
جدیدا فهمیدم برای درد دل کردن باید از طرف مقابل اجازه گرفت، شاید اون خودش ظرفیت روحیشو نداره که بخواد آه و ناله های یکی دیگه رو بشنوه!
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
