ch
Feedback
Eror 1000 + 1

Eror 1000 + 1

前往频道在 Telegram

اینجا صمیمی تر از دل حرف میزنم:)

显示更多
181
订阅者
无数据24 小时
无数据7
-330
帖子存档
تا الان تمام تلاش هام برای برداشتن آوار بوده… من چیزی نساختم

‏از یه جایی به بعد باور کردن آدم‌ها برات غیر ممکن میشه.

‏انسان قاتل خودشه؛ هیچ‌چیز به اندازه خود آدمیزاد نمی‌تونه بهش آسیب بزنه. حتی زخم هایی که بقیه بهت زدن هم حاصل اختیار و قدرتیه که خودت به دستاشون دادی.!

Arshiyas - On Hame Chizam Bood.mp39.75 MB

New

4:44

New

جدیدا فهمیدم برای درد دل کردن باید از طرف مقابل اجازه گرفت، شاید اون خودش ظرفیت روحیشو نداره که بخواد آه و ناله های یکی دیگه رو بشنوه!

‏دایره‌ی چیزایی که حوصله‌شونو دارم داره به یه نقطه‌ی کمرنگ تبدیل میشه.

درود به شرف موهای نم دارِ نرم، بوی خوب و حس تمیزی بعد از حموم.

آدمش باشه کنارش چایی باقلوا هم بخوری، بهت میچسبه.

‏نصف بار روی دوشت کم میشه، وقتی بپذیری همه‌چیز دست تو نیست :)

صبح زود بیدار شدن هیچوقت عادی نمیشه

لعنت به جمعه صبحی که از ساعت ۵ بیدارم

تا جایییی ممکن دوررر بشم:)

حس میکنم واسه ارامش روانم نیاز دارم ی مدت برم اردبیل از تهران دور بشمممم

photo content

زندگی توی ایران عالیه دارویی که می خریدم ۳ میلیون شده ۵ میلیون توی دو‌هفته:)

Simge_Sen_Ağlama_&_Geri_Dön_Akustik_Live_Versiyon_.mp38.84 MB