Eror 1000 + 1
الذهاب إلى القناة على Telegram
181
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
-330 أيام
أرشيف المشاركات
فهمیدم من هر کاری هم بکنم،هر چقدر هم خوب باشم ،به فکر باشم،نیتم درست باشه و صدم رو بزارم،باز هم آدم هایی پیدا میشن که همه این ها رو نادیده بگیرن،پس نه خودم رو به خاطر این آدم ها عوض میکنم و نه خوبی هام رو کنار میزارم و نه الکی غصه میخورم،من همون آدم میمونم اما نه برای همون آدم ها
من از اعتماد کردن نمیترسم، از ناامید شدن میترسم، از اینکه یه آدم رو باور کنم و بهم ثابت کنه که اشتباه کردم خیلی میترسم.
چای بریزین بشینین کنار پنجره این ریمیکس قفلی پائیزی رو پلی کنین.
@Fentanylm | 🤍فنتانیل
Repost from N/a
در آغوشم بگیر و نجاتم بده ، قاتلی به دنبال من است که گاه به گاه در آینه ها میبینمش.
#text
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
