Eror 1000 + 1
الذهاب إلى القناة على Telegram
182
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
-330 أيام
أرشيف المشاركات
آدم یکی رو نمیخواد فقط بخاطر اینکه باهاش چهارتا عکس دو نفره بندازه و بره بیرون دور و دور و چهار تا عزیزم و عشقم بشنوه که...
آدم یکیو رو میخواد که وقتی خودتم حوصله ی خودتو نداری اون بفهمتت؛ وقتی نیستی و حوصله ی بقیه رو نداری ازت دفاع کنه! جوری که حس کنی از خودت بیشتر دوستت داره همینقدر عمیق.
غم خیلی صبوره. صبر میکنه وقتی با خنده از همه خداحافظی کردی، وقتی برگشتی خونه و چراغها رو روشن کردی، وقتی تنها تو آشپزخونه تکیه دادی به کابینت، درست همون لحظه که زل زدی به کتری و منتظری که آب جوش بیاد میاد سراغت.
چرا اونو یادَم نِمیره چرا این قَلب لَعنتیم آدَم نِمیشه چرا
چرا پُر چرائه تو سَرم بو میکنم لباسِشو هَمش
هِی از خیابونشون رَد میشم شایَد یکبار دیگه ببینَمش باز
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
