Eror 1000 + 1
الذهاب إلى القناة على Telegram
182
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
+17 أيام
-130 أيام
أرشيف المشاركات
«ترومای من این بود که باید از خودم در مقابل کسانی دفاع میکردم که قرار بود از من مراقبت کنند.»
انگاری غم دستشو گذاشته دور گلوممم تا بغضمو بترکونه
امانننن از درد قلبمم:) کاش می شد برنگردم اونجا
Repost from N/a
گَه مرا پس میزنی، گَه باز پیشم میکشی،
آنچه دستت داده ام نامش دل است، افسار نه.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
