uk
Feedback
Eror 1000 + 1

Eror 1000 + 1

Відкрити в Telegram

اینجا صمیمی تر از دل حرف میزنم:)

Показати більше
182
Підписники
Немає даних24 години
+17 днів
-130 день
Архів дописів
Repost from N/a
وقتی من نیستم به کی میگی دخترم؟

MAZIYAR_07.mp34.14 MB

Ali ZandVakili - Shegerd.mp38.25 MB

‏«ترومای من این بود که باید از خودم در مقابل کسانی دفاع میکردم که قرار بود از من مراقبت کنند.»

احوالاتم مثل نقاشی اکسپرسیونیسمِ هرکسی یِچیزی‌ میبینه.

Repost from 04:42
از قوی بودن خستم میخوام یکی مراقبم باشه

هروقت تو زندگیم‌ چیزی درست پیش نرفت،یه‌ دور ام بخاطر تو گریه کردم.

ولی من حتی حوصله خودممم ندارم

قفلیای ددان همشون یجا

:) 🚶‍♂💔

کاش می شد اینو براش بفرستم و بگم من میخام با تو پیر شممم یا با تووو یا با هیچ کس:)

New

من اینجوریم که اگه بخوام علت عصبانیتم رو توضیح بدم، بیشتر عصبانی میشم و خراب میکنم.

هیچوقت نفهمیدم من سختش میکنم، ‏یا واقعا سخته.

انگاری غم دستشو گذاشته دور گلوممم تا بغضمو بترکونه امانننن از درد قلبمم:) کاش می شد برنگردم اونجا

Ahang-JadidKojaei-Bego-Alan-320.mp39.05 MB

photo content

پادکست ۰۶ اریانفر:)))

Repost from N/a
گَه مرا پس میزنی، گَه باز پیشم میکشی، آنچه دستت داده ام نامش دل است، افسار نه.

photo content