4😜Fun
الذهاب إلى القناة على Telegram
3 599
المشتركون
+324 ساعات
+87 أيام
+6330 أيام
أرشيف المشاركات
3 597
هر چیزی که در دیگران تو را آزار میده، میتونه چراغی باشه برای شناخت بهتر خودت.
وقتی تو نورانی میشی و روی خودت کار میکنی، ناخودآگاه «سایهها»ی اطرافیانت بیدار میشن.
تنفر یا عصبانیت ناگهانیشون به این دلیل نیست که تو بدی؛ بلکه به این خاطره که تو چیزی رو نشون میدی، "صلح درونی"، "انضباط"، یا "خوبی" که اونها در خودشون سرکوب کردن.
آنها به جای مواجهه با ضعفهای خودشون، با «تصویر تو» میجنگن.
نذار ارتعاش تو رو این جنگ خاموش پایین بیاره.
«دشمنی آنها با تو نیست، با بخشهایی از خودشان است که جرأت روبهرو شدن با آن را ندارند.»
👤 یونگ
⭐️ @Tooofuni
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
