بلا استنثا هر کسی که توی اینستاگرام استوری میذاره و با دوستاش دارن تفریح میکنن و خوشحالن، مهاجرت کرده. مایی که توی ایران استوری میذاریم همه از قیافهها مشخصه که پژمرده و کسخل شدیم.
✨ @Tooofuni
توییتر و اینستا رو باز میکنم همه لیلیوم به دست، خوشگل، خوشتیپ، پولدار، تحصیل کرده، روابط خوب و در حال سفر. بعد من زندگیم شبیه بازنشستههای تامین اجتماعیه.
✨ @Tooofuni
آدمهای خوب رنج بیشتری میکشند چون از رنج دیگران هم رنج میبرند. من نمیدانم آدم خوبی هستم یا نه ولی این را میدانم که بیشتر از سهمم رنج میبرم.
🤦♂ ایوان کلیما
⭐️ @Tooofuni