4😜Fun
رفتن به کانال در Telegram
3 599
مشترکین
+324 ساعت
+87 روز
+6330 روز
آرشیو پست ها
3 597
هر چیزی که در دیگران تو را آزار میده، میتونه چراغی باشه برای شناخت بهتر خودت.
وقتی تو نورانی میشی و روی خودت کار میکنی، ناخودآگاه «سایهها»ی اطرافیانت بیدار میشن.
تنفر یا عصبانیت ناگهانیشون به این دلیل نیست که تو بدی؛ بلکه به این خاطره که تو چیزی رو نشون میدی، "صلح درونی"، "انضباط"، یا "خوبی" که اونها در خودشون سرکوب کردن.
آنها به جای مواجهه با ضعفهای خودشون، با «تصویر تو» میجنگن.
نذار ارتعاش تو رو این جنگ خاموش پایین بیاره.
«دشمنی آنها با تو نیست، با بخشهایی از خودشان است که جرأت روبهرو شدن با آن را ندارند.»
👤 یونگ
⭐️ @Tooofuni
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
