ar
Feedback
𝗠𝗜𝗗𝗡𝗜𝗚𝗛𝗧

𝗠𝗜𝗗𝗡𝗜𝗚𝗛𝗧

الذهاب إلى القناة على Telegram
1 614
المشتركون
+124 ساعات
+417 أيام
+20530 أيام
أرشيف المشاركات
حس میکنم جالب نیستن ولی میذارم که بمونن

🍓🙏🏻

از عکس های باقی مونده ی دیروز. لازمه اینم بگم جمجمه واقعی روباه رو چند سال پیش توی کوه پیدا کردم.🦊

- «نه هر تپشی نشانه‌ی حیات است، و نه هر خاموشی، مرگ.» 𝗠𝗜𝗗𝗡𝗜𝗚𝗛𝗧
- «نه هر تپشی نشانه‌ی حیات است، و نه هر خاموشی، مرگ.» 𝗠𝗜𝗗𝗡𝗜𝗚𝗛𝗧

«چون واقعیت این است که شانه بالا می‌اندازم و، هرچند می‌دانم باز همان آش است و همان کاسه، ادامه می‌دهم. با وجودی که مهربانم و تمام تلاشم را می‌کنم که خیرخواه و مفید باشم، خوب یا بد، دست آخر می‌بینم که هیچ احساساتی ندارم. در اعماق وجودم، فارغ از هر اتفاقی همان‌طور سردم و در برابر احساس افسوس، اندوه یا شادی نفوذناپذیرم، ولو این‌که می‌توانم چنان خوب به چنین حالاتی تظاهر کنم که حتی خودم هم گاهی باورم می‌شود. چیزی که می‌خواهم بگویم این است که عجیب بی‌احساسم. روح من ساکن برکه‌ای است فرورفته در سکوت. برکه‌ای ساکن، عمیق، زیبا، آرام و سرد.» - مغز اندرو، ای. ال. دکتروف

🍓؟

- نگاهش سنگین‌تر از سکوتِ شب بود، انگار هزار درد را بی‌صدا فریاد می‌زد. 𝗠𝗜𝗗𝗡𝗜𝗚𝗛𝗧
- نگاهش سنگین‌تر از سکوتِ شب بود، انگار هزار درد را بی‌صدا فریاد می‌زد. 𝗠𝗜𝗗𝗡𝗜𝗚𝗛𝗧

چند تا عکس هستن که الان میذارمشون،امروز خیلیی یهویی گرفتمشون.

-

آبی یعنی دل من
𝗠𝗜𝗗𝗡𝗜𝗚𝗛𝗧

- همیشه عاشق آدم‌هایی هستم که توجه می‌کنن. آدم‌هایی که وقتی درحال بستن بند کفشت هستی، درحالی‌که بقیه دور شدن، صبر می‌کنن. آدم‌هایی که به گوش دادن به تو ادامه می‌دن وقتی بقیه‌ی گروه سرگرم انجام دادن کارهای خودشون هستن. وقتی کسی حواسش نیست متوجه سکوتت میشن. «اینو دیدم و یادت افتادم»، «وقتی رسیدی خونه بهم بگو». آدم‌هایی که باعث میشن انقدر بخندی که اشک از چشمات بیاد. دوست‌های دوران کودکی که هنوز هم باهات در ارتباط می‌مونن،دست به قضاوت کردنت نمیزنن و اونارو یه بخشی از خودت میدونی، افرادی که با وجود همه‌ی سختی‌های زندگی باز هم مهربونن. آدم‌هایی که وقتی توی ماشین باهاشون نشستی می‌تونی صدای آهنگ رو تا آخر زیاد کنی و فریاد بزنی، آدم‌هایی که باعث میشن هرج‌ومرج دنیا کمتر به چشم بیاد، شنونده‌های خوب. آدم‌هایی که می‌مونن.😀

- همیشه عاشق آدم‌هایی هستم که توجه می‌کنن. آدم‌هایی که وقتی درحال بستن بند کفشت هستی، درحالی‌که بقیه دور شدن، صبر می‌کنن. آدم‌هایی که به گوش دادن به تو ادامه می‌دن وقتی بقیه‌ی گروه سرگرم انجام دادن کارهای خودشون هستن. وقتی کسی حواسش نیست متوجه سکوتت میشن. «اینو دیدم و یادت افتادم»، «وقتی رسیدی خونه بهم بگو». آدم‌هایی که باعث میشن انقدر بخندی که اشک از چشمات بیاد. دوست‌های دوران کودکی که هنوز هم باهات در ارتباط می‌مونن،دست به قضاوت کردنت نمیزنن و اونارو یه بخشی از خودت میدونی، افرادی که با وجود همه‌ی سختی‌های زندگی باز هم مهربونن. آدم‌هایی که وقتی توی ماشین باهاشون نشستی می‌تونی صدای آهنگ رو تا آخر زیاد کنی و فریاد بزنی، آدم‌هایی که باعث میشن هرج‌ومرج دنیا کمتر به چشم بیاد، شنونده‌های خوب. آدم‌هایی که می‌مونن.🤍

🍓?