ar
Feedback
𝗠𝗜𝗗𝗡𝗜𝗚𝗛𝗧

𝗠𝗜𝗗𝗡𝗜𝗚𝗛𝗧

الذهاب إلى القناة على Telegram
1 620
المشتركون
+424 ساعات
+437 أيام
+20630 أيام
أرشيف المشاركات
چند تا عکس هستن که الان میذارمشون،امروز خیلیی یهویی گرفتمشون.

-

آبی یعنی دل من
𝗠𝗜𝗗𝗡𝗜𝗚𝗛𝗧

- همیشه عاشق آدم‌هایی هستم که توجه می‌کنن. آدم‌هایی که وقتی درحال بستن بند کفشت هستی، درحالی‌که بقیه دور شدن، صبر می‌کنن. آدم‌هایی که به گوش دادن به تو ادامه می‌دن وقتی بقیه‌ی گروه سرگرم انجام دادن کارهای خودشون هستن. وقتی کسی حواسش نیست متوجه سکوتت میشن. «اینو دیدم و یادت افتادم»، «وقتی رسیدی خونه بهم بگو». آدم‌هایی که باعث میشن انقدر بخندی که اشک از چشمات بیاد. دوست‌های دوران کودکی که هنوز هم باهات در ارتباط می‌مونن،دست به قضاوت کردنت نمیزنن و اونارو یه بخشی از خودت میدونی، افرادی که با وجود همه‌ی سختی‌های زندگی باز هم مهربونن. آدم‌هایی که وقتی توی ماشین باهاشون نشستی می‌تونی صدای آهنگ رو تا آخر زیاد کنی و فریاد بزنی، آدم‌هایی که باعث میشن هرج‌ومرج دنیا کمتر به چشم بیاد، شنونده‌های خوب. آدم‌هایی که می‌مونن.😀

- همیشه عاشق آدم‌هایی هستم که توجه می‌کنن. آدم‌هایی که وقتی درحال بستن بند کفشت هستی، درحالی‌که بقیه دور شدن، صبر می‌کنن. آدم‌هایی که به گوش دادن به تو ادامه می‌دن وقتی بقیه‌ی گروه سرگرم انجام دادن کارهای خودشون هستن. وقتی کسی حواسش نیست متوجه سکوتت میشن. «اینو دیدم و یادت افتادم»، «وقتی رسیدی خونه بهم بگو». آدم‌هایی که باعث میشن انقدر بخندی که اشک از چشمات بیاد. دوست‌های دوران کودکی که هنوز هم باهات در ارتباط می‌مونن،دست به قضاوت کردنت نمیزنن و اونارو یه بخشی از خودت میدونی، افرادی که با وجود همه‌ی سختی‌های زندگی باز هم مهربونن. آدم‌هایی که وقتی توی ماشین باهاشون نشستی می‌تونی صدای آهنگ رو تا آخر زیاد کنی و فریاد بزنی، آدم‌هایی که باعث میشن هرج‌ومرج دنیا کمتر به چشم بیاد، شنونده‌های خوب. آدم‌هایی که می‌مونن.🤍

🍓?

یه عکس جدید دارم،در حدی نمیبینمش که بذارم علاوه بر اون چند تا عکسم از 2 سال پیش پیدا کردم و ادیتشون کردم. راهنمایی کنید🙏🏻

-

Repost from Where is Home?
-پس، زخم هايمان جه؟ + نور از ميان همين زخم ها وارد مى شود...
-پس، زخم هايمان جه؟ + نور از ميان همين زخم ها وارد مى شود...

😔😔
😔😔

یه شخص خاص اومد بهم گفت که عکسام خیلی خوبن ناشناسم نبود تازه🙏🏻😔

راست میگه والا

https://t.me/vtmnotes/3022 بلد نیستی عکس بگیری دیگه

دیگه حتی عکسای آرشیومم تموم شدن.

-

این پیام را فوروارد کنید، من دوست دارم عکس جدید ببینم. ریپلی بزنید.