ar
Feedback
اَفکارِ قَلبم ؟

اَفکارِ قَلبم ؟

الذهاب إلى القناة على Telegram

از بین اینهمه حرفی که آدم میشه تو خلوتش بزنه رسیدم به اینجا . . اینجا، اَفکارِ قَلبمه موزیک هامون @myheartsplaylist . . t.me/HidenChat_Bot?start=251985437

إظهار المزيد
350
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-87 أيام
+3330 أيام
أرشيف المشاركات
امیدت ناامید شد امیدمو ناامید نکن یا امام عباس

امیدمو ناامید نکن..

امشب به ابالفضل رو میزنم

همش میگم بابا هرچقدرم اوضاع خراب باشه، ابالفضل بخواد میشه، غصه نخور

آغوشت پناه همه دردامه ❤️‍🩹

من حالم خوب نیست، منو ببرر پیش خودت یا ابوالفضل :)

بزار هرکی هرچی میخواد بگه تو تا ابد امام حسین بچگیمی❤️‍🩹

دَر فَرازْ وَ نَشیبِ این جَهان دَریافْتَم؛ هَرچِه بالا رَفْت، پائین آمَد، إِلّا پَرچَمَت.
دَر فَرازْ وَ نَشیبِ این جَهان دَریافْتَم؛ هَرچِه بالا رَفْت، پائین آمَد، إِلّا پَرچَمَت.

رسالة فيديو00:11

رسالة فيديو00:11

«وَ الْوِتْرِ الْمَوْتُورِ؛ سلام بر آن‌که در اوج حقانیت، تنها ماند.»

حتی از یه جایی به بعد، بیشتر از خودت، مواظب دلِ اون میشی.

-هیچی فقط الحمدلله کربلاییم

تازه خودت هم می‌دونی که این کار عاقلانه نیست، ولی باز قلبت امضاش می‌کنه.

حسین جان همه راه‌هایی که برای گریه بلدم بی‌فایده‌س.. یه کاری با دلم بکن

‘كه چى؟’ اين سوالى ست كه حالا در همه چيز از خود میپرسم . تصور نمى كنم كه به پوچى رسيده باشم اما خب دودستى هم به زندگی نچسبیده ام . خوشحال میشوم اما ذوق زده نه ! هر دردى عادى ست و هر خنده ای عادی تر شايد نهايت زندگی همين است . شايد بيهوده آن را در ذهنم عظمت دادم. امیرطاها سِلکی’

خیلی جاها حسم دروغ نمیگفت بهم، این خودم بودم که نخواستم باور کنم.

من هرکجای جهان برم:
من هرکجای جهان برم:

-خانه‌ی‌پدری❤️
-خانه‌ی‌پدری❤️

قراره ما باشد جنة الحسين…