ch
Feedback
اَفکارِ قَلبم ؟

اَفکارِ قَلبم ؟

前往频道在 Telegram

از بین اینهمه حرفی که آدم میشه تو خلوتش بزنه رسیدم به اینجا . . اینجا، اَفکارِ قَلبمه موزیک هامون @myheartsplaylist . . t.me/HidenChat_Bot?start=251985437

显示更多
353
订阅者
无数据24 小时
-37
+3630
帖子存档
همش طولش می‌دم، انقدر طولش می‌دم تا دیر بشه.

آقای ابا عبدالله مُحرمت را دوست دارم؛ خستگی را از یادم می برد و آدم هـا را...

بخوام از چشماش بگم یه رمان میشه .

می‌کِشد کار من از فکر تو آخر به جنون"
فاضل نظری

میپیچم از درد، در غم اسیرم

Repost from N/a
‏از زیبایی‌های ایران، می‌تونم به چشمات اشاره کنم👁️✨

مسئولیت‌های زندگی دارن مزاحم افسردگیم می‌شن.

-پناه آوردم یه نامه سیاه آوردم چیزی تو دست وبال من نیست فقط برات گناه آوردم..

edite-miayad ey del.mp35.55 MB

تو دلیلِ قشنگ بودنِ روزایی هستی که هیچ دلیلی برای قشنگی ندارن.

تنِ بی‌جـٰان و خـَسته‌یِ خود را به [محرّم] می‌رسانیم :)

یا ایمام زمان یعنی یه آیفون ۱۸ چیه که با ۲۰ میلیون به من نمیدید.

کاش یه کمپی بود می‌رفتم برای ترک سادگی و مهربونیم.

« به جز خیالِ تو در چشمِ ما نیاید هیچ » -ابوالخیر

نمیشه این بانکا رو یه جوری هک کنن که قسطای وامم تسویه بشه؟

Repost from N/a
با هنذفری گوش بدید بالا باشید 🔥

بعد از اینکه قباد شهرزاد رو طلاق میده و شهرزاد برمیگرده به فرهاد، عمه خانوم به قباد میگه «عوضش تو الان بزرگِ دیوان‌سالاری» قباد با بغض میگه «کاش بزرگِ دیوان‌سالار نبودم، کاش اون مرتیکه بودم»