اهران
الذهاب إلى القناة على Telegram
ناشناس http://t.me/HidenChat_Bot?start=5407676142 اینستاگرام - یوتوب -
إظهار المزيد1 874
المشتركون
-224 ساعات
-167 أيام
-6830 أيام
أرشيف المشاركات
1 874
این پیامم آخرین تکستیه که اینجا میذارم، از این به بعد محتوای اینجا فقط محتوای مربوط به ویدئوهام میمونه.
اینجوری بهتره حس میکنم🤍
1 874
بچه ها من حالم خوبه مرسی که پرسیدین
ولی یه متن میذارم اینجا و دوست دارم فعلا همین باقی بمونه. تمام مدت که فعالیت کردم همیشه سعی کردم از تریبونی که دارم واسه رسوندن صدامون به بقیه استفاده کنم چون همیشه وظیفم میدونستم که یه سری چیزارو اطلاع رسانی کنم، صدای خودمون باشم و شاید یه درصد کمک کنم که اسم کسایی که در خطرن وایرال بشن. تمام مدتی که اینترنت داشتم و وی پی انم میکشید بازم من تلاشمو کردم از تریبونم استفاده کنم برای همین کارا و انقدر وی پی ان عوض کردم که بتونم چهارتا استوری بذارم اکانتم ساسپند شد چون آیپیش عوض شد همش.
یه بنده خدایی که تازه آنلاین شده بود اومد بهم گفت تو خودت دیسیبل کردیش که کاری انجام ندی درصورتی که کسایی که داشتن منو میدونن من همیشه همه تلاشمو کردم که کنار مردم باشم چون من خودمم از همین مردمم
ولی شاید این اشتباه منه که دوست دارم با کسایی که محتوای پیجمو دنبال میکنن دوست باشم، صمیمی باشم
شاید برای همین اصلا قلبم میشکنه وقتی یکی بهم یه همچین حرفی میزنه، همش باعث میشه فکر کنم دیگه چه کاری بود که در رابطه با فضای مجازی از دستم برمیومد ولی انجام ندادم؟ تمام مدت سعی کردم دوست و آشناهای فالوورام که زندانی شدن یا گم شدن توی جریان اعتراضاتو اطلاع رسانی کنم، اسم اعدامیارو سعی کردم وایرال کنم و توی تیکتاک سعی کردم واسه مخاطبین خارجی پست بذارم و از جریان ایران بگم بهشون. در کل یه نفر این حرفو بهم زده ها ولی من بازم ناراحت میشم بابتش
من سعی میکنم فقط اینجارو بذارم برای ویدئوهایی که حالا حالا ها دل و دماغشو ندارم بگیرم و بذارم، دیگه هیچ ناشناسیو اینجا فوروارد نمیکنم و دیگه سعی میکنم از روزمرم بهتون نگم اینجا، اینطوری خیلی بهتره. باز تلاشمو میکنم از توی ناشناس باهاتون در ارتباط باشم، ولی دیگه دوست ندارم تمام انرژیمو بذارم برای اینکه خودمو به کسی ثابت کنم. فقط یکم نامردیه که به منی که همیشه این کصکلک بازیای وسط بازیو کنار گذاشتم و مستقیما همیشه حرفامو زدم این حرفا زده شه.
1 874
https://t.me/ehrannie/67187
«گاهی توتالیتر ها نیاز دارند عده ای را زنده بگذارند ، تا برای کشتار بعدی ، کسی برای کشتن باشد!»
1 874
Repost from 𝔄 𝔯𝔬𝔰𝔢 𝔤𝔯𝔬𝔴𝔫 𝔣𝔯𝔬𝔪 𝔱𝔥𝔢 𝔠𝔥𝔯𝔦𝔰𝔱’𝔰 𝔱𝔥𝔬𝔯𝔫
نهههه حرفای بد درباره بواسیر زدن این دوتا ایروم رفت
1 874
Repost from 𝔄 𝔯𝔬𝔰𝔢 𝔤𝔯𝔬𝔴𝔫 𝔣𝔯𝔬𝔪 𝔱𝔥𝔢 𝔠𝔥𝔯𝔦𝔰𝔱’𝔰 𝔱𝔥𝔬𝔯𝔫
هروقت دیدی یکی تو ایرانه و برخلاف ج بطور پابلیک حرف میزنه و هنوز زندست شک کن
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
