اهران
الذهاب إلى القناة على Telegram
ناشناس http://t.me/HidenChat_Bot?start=5407676142 اینستاگرام - یوتوب -
إظهار المزيد1 874
المشتركون
-224 ساعات
-167 أيام
-6830 أيام
جاري تحميل البيانات...
القنوات المماثلة
سحابة العلامات
الإشارات الواردة والصادرة
---
---
---
---
---
---
جذب المشتركين
يونيو '26
يونيو '26
+8
في 0 قنوات
مايو '26
+23
في 3 قنوات
Get PRO
أبريل '26
+29
في 0 قنوات
Get PRO
مارس '26
+6
في 0 قنوات
Get PRO
فبراير '26
+18
في 14 قنوات
Get PRO
يناير '26
+30
في 13 قنوات
Get PRO
ديسمبر '25
+21
في 1 قنوات
Get PRO
نوفمبر '25
+18
في 2 قنوات
Get PRO
أكتوبر '25
+71
في 5 قنوات
Get PRO
سبتمبر '25
+17
في 2 قنوات
Get PRO
أغسطس '25
+16
في 3 قنوات
Get PRO
يوليو '25
+20
في 9 قنوات
Get PRO
يونيو '25
+40
في 34 قنوات
Get PRO
مايو '25
+154
في 5 قنوات
Get PRO
أبريل '25
+330
في 27 قنوات
Get PRO
مارس '25
+106
في 17 قنوات
Get PRO
فبراير '25
+117
في 18 قنوات
Get PRO
يناير '25
+313
في 27 قنوات
Get PRO
ديسمبر '24
+556
في 52 قنوات
Get PRO
نوفمبر '24
+148
في 32 قنوات
Get PRO
أكتوبر '24
+499
في 35 قنوات
Get PRO
سبتمبر '24
+30
في 25 قنوات
Get PRO
أغسطس '24
+87
في 41 قنوات
Get PRO
يوليو '24
+1 249
في 46 قنوات
Get PRO
يونيو '24
+724
في 10 قنوات
Get PRO
مايو '24
+1 165
في 14 قنوات
Get PRO
أبريل '24
+8
في 1 قنوات
Get PRO
مارس '24
+21
في 5 قنوات
Get PRO
فبراير '24
+35
في 8 قنوات
Get PRO
يناير '24
+52
في 9 قنوات
Get PRO
ديسمبر '23
+346
في 7 قنوات
| التاريخ | نمو المشتركين | الإشارات | القنوات | |
| 25 يونيو | 0 | |||
| 24 يونيو | 0 | |||
| 23 يونيو | 0 | |||
| 22 يونيو | +1 | |||
| 21 يونيو | 0 | |||
| 20 يونيو | 0 | |||
| 19 يونيو | 0 | |||
| 18 يونيو | 0 | |||
| 17 يونيو | 0 | |||
| 16 يونيو | +1 | |||
| 15 يونيو | 0 | |||
| 14 يونيو | 0 | |||
| 13 يونيو | 0 | |||
| 12 يونيو | 0 | |||
| 11 يونيو | +2 | |||
| 10 يونيو | 0 | |||
| 09 يونيو | 0 | |||
| 08 يونيو | 0 | |||
| 07 يونيو | 0 | |||
| 06 يونيو | +2 | |||
| 05 يونيو | 0 | |||
| 04 يونيو | +1 | |||
| 03 يونيو | 0 | |||
| 02 يونيو | 0 | |||
| 01 يونيو | +1 |
منشورات القناة
| 2 | 💛🩵 | 230 |
| 3 | میکاپ مایک ویلر~ | 798 |
| 4 | میکاپ مایک ویلر~ | 1 |
| 5 | sticker.webp | 1 178 |
| 6 | این پیامم آخرین تکستیه که اینجا میذارم، از این به بعد محتوای اینجا فقط محتوای مربوط به ویدئوهام میمونه.
اینجوری بهتره حس میکنم🤍 | 1 149 |
| 7 | بچه ها من حالم خوبه مرسی که پرسیدین
ولی یه متن میذارم اینجا و دوست دارم فعلا همین باقی بمونه. تمام مدت که فعالیت کردم همیشه سعی کردم از تریبونی که دارم واسه رسوندن صدامون به بقیه استفاده کنم چون همیشه وظیفم میدونستم که یه سری چیزارو اطلاع رسانی کنم، صدای خودمون باشم و شاید یه درصد کمک کنم که اسم کسایی که در خطرن وایرال بشن. تمام مدتی که اینترنت داشتم و وی پی انم میکشید بازم من تلاشمو کردم از تریبونم استفاده کنم برای همین کارا و انقدر وی پی ان عوض کردم که بتونم چهارتا استوری بذارم اکانتم ساسپند شد چون آیپیش عوض شد همش.
یه بنده خدایی که تازه آنلاین شده بود اومد بهم گفت تو خودت دیسیبل کردیش که کاری انجام ندی درصورتی که کسایی که داشتن منو میدونن من همیشه همه تلاشمو کردم که کنار مردم باشم چون من خودمم از همین مردمم
ولی شاید این اشتباه منه که دوست دارم با کسایی که محتوای پیجمو دنبال میکنن دوست باشم، صمیمی باشم
شاید برای همین اصلا قلبم میشکنه وقتی یکی بهم یه همچین حرفی میزنه، همش باعث میشه فکر کنم دیگه چه کاری بود که در رابطه با فضای مجازی از دستم برمیومد ولی انجام ندادم؟ تمام مدت سعی کردم دوست و آشناهای فالوورام که زندانی شدن یا گم شدن توی جریان اعتراضاتو اطلاع رسانی کنم، اسم اعدامیارو سعی کردم وایرال کنم و توی تیکتاک سعی کردم واسه مخاطبین خارجی پست بذارم و از جریان ایران بگم بهشون. در کل یه نفر این حرفو بهم زده ها ولی من بازم ناراحت میشم بابتش
من سعی میکنم فقط اینجارو بذارم برای ویدئوهایی که حالا حالا ها دل و دماغشو ندارم بگیرم و بذارم، دیگه هیچ ناشناسیو اینجا فوروارد نمیکنم و دیگه سعی میکنم از روزمرم بهتون نگم اینجا، اینطوری خیلی بهتره. باز تلاشمو میکنم از توی ناشناس باهاتون در ارتباط باشم، ولی دیگه دوست ندارم تمام انرژیمو بذارم برای اینکه خودمو به کسی ثابت کنم. فقط یکم نامردیه که به منی که همیشه این کصکلک بازیای وسط بازیو کنار گذاشتم و مستقیما همیشه حرفامو زدم این حرفا زده شه. | 1 144 |
| 8 | https://t.me/ehrannie/67187
«گاهی توتالیتر ها نیاز دارند عده ای را زنده بگذارند ، تا برای کشتار بعدی ، کسی برای کشتن باشد!» | 56 |
| 9 | چرا هرچی میرم بالاتر چنل عجیب تر میشه کمک | 96 |
| 10 | 😭😭😭 | 86 |
| 11 | نهههه حرفای بد درباره بواسیر زدن این دوتا ایروم رفت | 83 |
| 12 | لا يوجد نص... | 55 |
| 13 | بی ادبا منظورتون چیه الان چون من حرف میزنم زندم (فعلا) شک کنین بهم؟ | 55 |
| 14 | نههه اهران اینجارو نخوننن😭😭😭 | 52 |
| 15 | لا يوجد نص... | 63 |
| 16 | لا يوجد نص... | 63 |
| 17 | هروقت دیدی یکی تو ایرانه و برخلاف ج بطور پابلیک حرف میزنه و هنوز زندست شک کن | 62 |
| 18 | لا يوجد نص... | 175 |
| 19 | 😂😂😂😂😂😂😂 | 174 |
| 20 | 😂😂🤔😂 | 175 |
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
