uk
Feedback
اهران

اهران

Відкрити в Telegram

ناشناس http://t.me/HidenChat_Bot?start=5407676142 اینستاگرام - یوتوب -

Показати більше
1 874
Підписники
-224 години
-167 днів
-6830 день
Архів дописів
لطفا اگه جزوه آیلتس دارین برام بفرستینش @ehrani

💛🩵

میکاپ مایک ویلر~

میکاپ مایک ویلر~

sticker.webp0.05 KB

این پیامم آخرین تکستیه که اینجا میذارم، از این به بعد محتوای اینجا فقط محتوای مربوط به ویدئوهام میمونه. اینجوری بهتره حس میکنم🤍

بچه ها من حالم خوبه مرسی که پرسیدین ولی یه متن میذارم اینجا و دوست دارم فعلا همین باقی بمونه. تمام مدت که فعالیت کردم همیشه سعی کردم از تریبونی که دارم واسه رسوندن صدامون به بقیه استفاده کنم چون همیشه وظیفم میدونستم که یه سری چیزارو اطلاع رسانی کنم، صدای خودمون باشم و شاید یه درصد کمک کنم که اسم کسایی که در خطرن وایرال بشن. تمام مدتی که اینترنت داشتم و وی پی انم میکشید بازم من تلاشمو کردم از تریبونم استفاده کنم برای همین کارا و انقدر وی پی ان عوض کردم که بتونم چهارتا استوری بذارم اکانتم ساسپند شد چون آیپیش عوض شد همش. یه بنده خدایی که تازه آنلاین شده بود اومد بهم گفت تو خودت دیسیبل کردیش که کاری انجام ندی درصورتی که کسایی که داشتن منو میدونن من همیشه همه تلاشمو کردم که کنار مردم باشم چون من خودمم از همین مردمم ولی شاید این اشتباه منه که دوست دارم با کسایی که محتوای پیجمو دنبال میکنن دوست باشم، صمیمی باشم شاید برای همین اصلا قلبم میشکنه وقتی یکی بهم یه همچین حرفی میزنه، همش باعث میشه فکر کنم دیگه چه کاری بود که در رابطه با فضای مجازی از دستم برمیومد ولی انجام ندادم؟ تمام مدت سعی کردم دوست و آشناهای فالوورام که زندانی شدن یا گم شدن توی جریان اعتراضاتو اطلاع رسانی کنم، اسم اعدامیارو سعی کردم وایرال کنم و توی تیکتاک سعی کردم واسه مخاطبین خارجی پست بذارم و از جریان ایران بگم بهشون. در کل یه نفر این حرفو بهم زده ها ولی من بازم ناراحت میشم بابتش من سعی میکنم فقط اینجارو بذارم برای ویدئوهایی که حالا حالا ها دل و دماغشو ندارم بگیرم و بذارم، دیگه هیچ ناشناسیو اینجا فوروارد نمیکنم و دیگه سعی میکنم از روزمرم بهتون نگم اینجا، اینطوری خیلی بهتره. باز تلاشمو میکنم از توی ناشناس باهاتون در ارتباط باشم، ولی دیگه دوست ندارم تمام انرژیمو بذارم برای اینکه خودمو به کسی ثابت کنم. فقط یکم نامردیه که به منی که همیشه این کصکلک بازیای وسط بازیو کنار گذاشتم و مستقیما همیشه حرفامو زدم این حرفا زده شه.

https://t.me/ehrannie/67187 «گاهی توتالیتر ها نیاز دارند عده ای را زنده بگذارند ، تا برای کشتار بعدی ، کسی برای کشتن باشد!»

چرا هرچی میرم بالاتر چنل عجیب تر میشه کمک

😭😭😭

نهههه حرفای بد درباره بواسیر زدن این دوتا ایروم رفت

بی ادبا منظورتون چیه الان چون من حرف میزنم زندم (فعلا) شک کنین بهم؟

نههه اهران اینجارو نخوننن😭😭😭

هروقت دیدی یکی تو ایرانه و برخلاف ج بطور پابلیک حرف میزنه و هنوز زندست شک کن

😂😂😂😂😂😂😂

😂😂🤔😂