𝗗𝗼𝗻'𝘁 𝗦𝘁𝗼𝗽! 😎
𝖫𖹭𝗏౿ ყⱺυ𝗋ડ౿ᥣ𝖿🥰🫶 𝖥౿౿ᥣ ყⱺυ𝗋 𝗏ꪱᜒᑲ౿💆♀✨ Iᥒsρiɾᥲ𝚝ioᥒ🧚♀️sᥱl⨍-l𖹭vᥱ🧘♀️ ဌood vibᥱs🦄 & ⍴osi𝚝ivi𝚝ყ🌻 🌸💖❝Shᥲrιᥒg mყ hᥱᥲrt ᥕιth ყ𖹭ᥙ❞✍️ ✔️Oᥕᥒᥱr: 𝗨𝗺𝗮𝘆𝗮 𝗦𝗮𝘂𝗺𝘆𝗮𝗱𝗵𝗮𝗿𝗶🌍💕 (U𝓷ί𝓬𝐨ᖇη♡😚) ❤️🩹🏆Mყ ιᥒsριrᥲtιoᥒ🥺🫴 @myinspirati0n
إظهار المزيد📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام 𝗗𝗼𝗻'𝘁 𝗦𝘁𝗼𝗽! 😎
تُعد قناة 𝗗𝗼𝗻'𝘁 𝗦𝘁𝗼𝗽! 😎 (@donot_stop0) في القطاع اللغوي السنهالا لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 17 779 مشتركاً، محتلاً المرتبة 1 394 في فئة الدافع و الاقتباس والمرتبة 110 في منطقة سري لانكا.
📊 مؤشرات الجمهور والحراك
منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 17 779 مشتركاً.
بحسب آخر البيانات بتاريخ 04 سبتمبر, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -345، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -31، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.
- حالة التحقق: غير موثّقة
- معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 14.52%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 5.26% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
- وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 2 583 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 935 مشاهدة.
- التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 59.
📝 الوصف وسياسة المحتوى
يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
“𝖫𖹭𝗏౿ ყⱺυ𝗋ડ౿ᥣ𝖿🥰🫶 𝖥౿౿ᥣ ყⱺυ𝗋 𝗏ꪱᜒᑲ౿💆♀✨
Iᥒsρiɾᥲ𝚝ioᥒ🧚♀️sᥱl⨍-l𖹭vᥱ🧘♀️
ဌood vibᥱs🦄 & ⍴osi𝚝ivi𝚝ყ🌻
🌸💖❝Shᥲrιᥒg mყ hᥱᥲrt ᥕιth ყ𖹭ᥙ❞✍️
✔️Oᥕᥒᥱr: 𝗨𝗺𝗮𝘆𝗮 𝗦𝗮𝘂𝗺𝘆𝗮𝗱𝗵𝗮𝗿𝗶🌍💕
(U𝓷ί𝓬𝐨ᖇη♡😚)
❤️🩹🏆Mყ ιᥒsριrᥲtιoᥒ🥺🫴 @myinspirati...”
بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 05 سبتمبر, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الدافع و الاقتباس.
جاري تحميل البيانات...
| التاريخ | نمو المشتركين | الإشارات | القنوات | |
| 05 سبتمبر | 0 | |||
| 04 سبتمبر | 0 | |||
| 03 سبتمبر | 0 | |||
| 02 سبتمبر | 0 | |||
| 01 سبتمبر | 0 |
| 2 | 🫀✔️
"⚠️🚨𝗗𝗢𝗡'𝗧 𝗦𝗧𝗢𝗣 𝗖𝗛𝗔𝗡𝗡𝗘𝗟එකේ මුල් නිර්මාණයකි. කරුණාකර මුල් අයිතිය සුරකින්න!🚫
⚠️🚨𝗢𝗥𝗜𝗚𝗜𝗡𝗔𝗟 𝗖𝗥𝗘𝗔𝗧𝗜𝗢𝗡 𝗢𝗙 𝗗𝗢𝗡'𝗧 𝗦𝗧𝗢𝗣 𝗖𝗛𝗔𝗡𝗡𝗘𝗟. 𝗣𝗟𝗘𝗔𝗦𝗘 𝗦𝗔𝗩𝗘 𝗧𝗛𝗘 𝗢𝗥𝗜𝗚𝗜𝗡𝗔𝗟 𝗥𝗜𝗚𝗛𝗧𝗦!🚫" | 1 004 |
| 3 | ජීවිතේ ඔහොම ගොඩක් කලබලෙන් ගෙවෙන අතරෙ,
ඔයා මේ වෙනකල් ඔයා වෙනුවෙන් ගොඩක් දේවල් කරල තියෙනව කියන එක..
ඔයා ඔයාගෙ අම්මටයි අප්පච්චිටයි කොච්චර ආදරෙයිද කියන එක..
ඔයාට කිසි තේරුමක් නැතුව ගෙවුණු චූටි කාලයක් තිබුණා කියන එක..
ඉඳල හිටලා නිකමට මතක් කරන්න!
ඇත්තමයි ඒ ටික type කරනකොටත් මගෙ මූණට හරිම relax හිනාවක් ආවා🤭♥️
"⚠️🚨𝗗𝗢𝗡'𝗧 𝗦𝗧𝗢𝗣 𝗖𝗛𝗔𝗡𝗡𝗘𝗟එකේ මුල් නිර්මාණයකි. කරුණාකර මුල් අයිතිය සුරකින්න!🚫
⚠️🚨𝗢𝗥𝗜𝗚𝗜𝗡𝗔𝗟 𝗖𝗥𝗘𝗔𝗧𝗜𝗢𝗡 𝗢𝗙 𝗗𝗢𝗡'𝗧 𝗦𝗧𝗢𝗣 𝗖𝗛𝗔𝗡𝗡𝗘𝗟. 𝗣𝗟𝗘𝗔𝗦𝗘 𝗦𝗔𝗩𝗘 𝗧𝗛𝗘 𝗢𝗥𝗜𝗚𝗜𝗡𝗔𝗟 𝗥𝗜𝗚𝗛𝗧𝗦!🚫" | 1 985 |
| 4 | නිදි නැති ලමයි😗 dare එකක්😌පුළුවන්නම් ඔයාගෙ google search history ඔයා අන්තිමට search කරලා තියෙන දේවල් පහ මොනවද කියලා කියන්න බලන්න🥱 අවංක වෙන්න ඕන හැබැයි😎
#𝗗𝗮𝗶𝗹𝘆𝗡𝗶𝗴𝗵𝘁𝗖𝗵𝗮𝘁 | 2 363 |
| 5 | 𝗣𝗢𝗦𝗧 𝗢𝗙 𝗧𝗛𝗘 𝗗𝗔𝗬👆😌
මේක තමයි අද විශේෂ post එක🥰
කියවලා නැති අය ගිහින් බලන්න😘🌻 | 2 377 |
| 6 | Good morning🌸
"⚠️🚨𝗗𝗢𝗡'𝗧 𝗦𝗧𝗢𝗣 𝗖𝗛𝗔𝗡𝗡𝗘𝗟එකේ මුල් නිර්මාණයකි. කරුණාකර මුල් අයිතිය සුරකින්න!🚫
⚠️🚨𝗢𝗥𝗜𝗚𝗜𝗡𝗔𝗟 𝗖𝗥𝗘𝗔𝗧𝗜𝗢𝗡 𝗢𝗙 𝗗𝗢𝗡'𝗧 𝗦𝗧𝗢𝗣 𝗖𝗛𝗔𝗡𝗡𝗘𝗟. 𝗣𝗟𝗘𝗔𝗦𝗘 𝗦𝗔𝗩𝗘 𝗧𝗛𝗘 𝗢𝗥𝗜𝗚𝗜𝗡𝗔𝗟 𝗥𝗜𝗚𝗛𝗧𝗦!🚫" | 2 394 |
| 7 | නිදි නැති ලමයි😙 අද ඔයාලට ලැබෙන මාතෘකාව😝 දැන් එකපාරට ඔයා අන්තිමට බලපු movie එක ඇතුලට ඔයාව ඇදිලා ගියොත්.. ඔයාට ඒ movie එක ඇතුලෙ දිගටම ජීවත් වෙන්න උනොත්?😲
#𝗗𝗮𝗶𝗹𝘆𝗡𝗶𝗴𝗵𝘁𝗖𝗵𝗮𝘁 | 2 343 |
| 8 | 𝗣𝗢𝗦𝗧 𝗢𝗙 𝗧𝗛𝗘 𝗗𝗔𝗬👆😌
මේක තමයි අද විශේෂ post එක🥰
කියවලා නැති අය ගිහින් බලන්න😘🌻 | 2 566 |
| 9 | Good Morning..❤️🩹⚡️ අද ඔයාගෙ ජීවිතේ හොඳම දවසක් වෙන්න කියල මම ප්රාර්ථනා කරනවා..🥰
ආ.. තව දෙයක් කියන්න අමතක උනානේ, A/L Bio කරන ලමයි.. බොහෝදුරට October මාසෙ වගේ වෙනකොට ඔයාලට ගොඩක් වැදගත් වෙන පොඩි වැඩක් Don't Stop channel එකෙන් මම අරන් එනවා.. (ඒකෙ තේරුම අනිත් subjects කරන ලමයින්ව අමතක කලා කියන එක නෙවෙයි හොඳද😁) මේක educational channel එකක් නෙවෙයි තමයි, ඒත් campus student කෙනෙක් විදියට මට පුළුවන් විදියට ඔයාලටත් පොඩි දේකින් හරි උදවු කරන්න තියෙනව නම් මම කැමතියි♥️
"⚠️🚨𝗗𝗢𝗡'𝗧 𝗦𝗧𝗢𝗣 𝗖𝗛𝗔𝗡𝗡𝗘𝗟එකේ මුල් නිර්මාණයකි. කරුණාකර මුල් අයිතිය සුරකින්න!🚫
⚠️🚨𝗢𝗥𝗜𝗚𝗜𝗡𝗔𝗟 𝗖𝗥𝗘𝗔𝗧𝗜𝗢𝗡 𝗢𝗙 𝗗𝗢𝗡'𝗧 𝗦𝗧𝗢𝗣 𝗖𝗛𝗔𝗡𝗡𝗘𝗟. 𝗣𝗟𝗘𝗔𝗦𝗘 𝗦𝗔𝗩𝗘 𝗧𝗛𝗘 𝗢𝗥𝗜𝗚𝗜𝗡𝗔𝗟 𝗥𝗜𝗚𝗛𝗧𝗦!🚫" | 2 939 |
| 10 | 🥺💔 | 3 593 |
| 11 | සමහර දවස් වල අපි ප්රාර්ථනා කරනව නේද "මොන ජරා දවසක්ද මේ දවස ඉක්මනට ගෙවිලා ඉවර උනා නම්.." කියලා..
අද මම study leave ඉවර වෙලා ආයෙත් campus එකට යන ගමන් ඉද්දි දැක්කා හරියට ගෙයක් නැති, පාර අයිනෙ ටකරම් මඩුවක ඉන්න මනුස්සයෙක්
මට ඒ මනුස්සය දැක්කම මුලින්ම මතක් උනේ ගොඩක් වහින දවස් වලදි ඒ මනුස්සයා ඉන්නෙ කොහෙද කියන එක, මොකද එයා ඉන්න තැන පාරට වඩා ගොඩක් පහලින් තියෙන්නෙ. අනිවාරෙන් එක වැස්සටත් යට වෙනවා
ළඟ තිබුණු කඩේකින් ඇහුවම කිව්වෙ, ඒ මනුස්සයා වහින දවස්වලට ඉන්නෙ එහා පැත්තෙ තියෙන bus holt එකේ නිදාගෙනලු
"මේ දවස ඉක්මනට ගෙවිලා ඉවර උනා නම්" කියලා හිතාගෙන ඒ මනුස්සයා වැහි කාල කීයක් නම් ගත කරනවා ඇතිද..
එක නරක දවසක් ගෙවිලා ඉවර වෙනකල් අපට මෙච්චර අපහසුවක් දැනෙනවා නම්.. එහෙම නරක දවස් මුළු ජීවිත කාලෙම handle කරගන්න මිනිස්සුන්ට ඒක මොන වගේ ඇතිද..
අපි ගොඩක් වාසනාවන්තයි ලමයො😊
අපිට වඩා අමාරු ජීවිත ගෙවන අය ඕන තරම් මේ ලෝකෙ ඉන්නවා
ඉන්න තැනක් ලැබෙනකල් කන්න එක වේලක් ලැබෙනකල් යුද්ධ නවතිනකල් බලාගෙන ඉන්න අවුරුදු පහේ දහයෙ පුංචි ලමයි පවා ඕනතරම් මේ ලෝකෙ ඉන්නවා
අද ඔයාට නරක දවසක් නම්,
"මේ දවසත් ඉක්මනටම ගෙවිලා වෙයි ලමයෝ.."😊
"⚠️🚨𝗗𝗢𝗡'𝗧 𝗦𝗧𝗢𝗣 𝗖𝗛𝗔𝗡𝗡𝗘𝗟එකේ මුල් නිර්මාණයකි. කරුණාකර මුල් අයිතිය සුරකින්න!🚫
⚠️🚨𝗢𝗥𝗜𝗚𝗜𝗡𝗔𝗟 𝗖𝗥𝗘𝗔𝗧𝗜𝗢𝗡 𝗢𝗙 𝗗𝗢𝗡'𝗧 𝗦𝗧𝗢𝗣 𝗖𝗛𝗔𝗡𝗡𝗘𝗟. 𝗣𝗟𝗘𝗔𝗦𝗘 𝗦𝗔𝗩𝗘 𝗧𝗛𝗘 𝗢𝗥𝗜𝗚𝗜𝗡𝗔𝗟 𝗥𝗜𝗚𝗛𝗧𝗦!🚫" | 3 677 |
| 12 | 𝗦𝗣𝗘𝗖𝗜𝗔𝗟 𝗤 & 𝗔 𝗦𝗘𝗦𝗦𝗜𝗢𝗡 𝗪𝗜𝗧𝗛 𝗠𝗬𝗦𝗘𝗟𝗙😌💭
Q: දුක හිතෙන, එපා වෙන, difficult දවස් වල ඔයා හිත හදාගන්න ඔයාටම කියන විශේෂ දෙයක් තියෙනවද?
A: අද ගැන විතරක් හිතුවම අද දවස අමාරුයි තමයි, හැබැයි කාලෙත් තව ටික දවසකින් අද දවසත් තව එක පරණ කතාවක් විතරක් වෙනවා. මතකනෙ කලිනුත් මේ වගේ දවස් ආවා, ඒ දවස් දැන් ගිහින් ඉවරයි නේද? අන්න ඒ වගේ තමයි අද දවසත්. මේ ලෝකෙ හැමදේම තාවකාලිකයි නම්, මේ දැනෙන හැම නරක feeling එකක්මත් අනිවාරෙන්ම තාවකාලිකයි තමයි!😇
"⚠️🚨𝗗𝗢𝗡'𝗧 𝗦𝗧𝗢𝗣 𝗖𝗛𝗔𝗡𝗡𝗘𝗟එකේ මුල් නිර්මාණයකි. කරුණාකර මුල් අයිතිය සුරකින්න!🚫
⚠️🚨𝗢𝗥𝗜𝗚𝗜𝗡𝗔𝗟 𝗖𝗥𝗘𝗔𝗧𝗜𝗢𝗡 𝗢𝗙 𝗗𝗢𝗡'𝗧 𝗦𝗧𝗢𝗣 𝗖𝗛𝗔𝗡𝗡𝗘𝗟. 𝗣𝗟𝗘𝗔𝗦𝗘 𝗦𝗔𝗩𝗘 𝗧𝗛𝗘 𝗢𝗥𝗜𝗚𝗜𝗡𝗔𝗟 𝗥𝗜𝗚𝗛𝗧𝗦!🚫" | 2 999 |
| 13 | 𝗦𝗣𝗘𝗖𝗜𝗔𝗟 𝗤 & 𝗔 𝗦𝗘𝗦𝗦𝗜𝗢𝗡 𝗪𝗜𝗧𝗛 𝗠𝗬𝗦𝗘𝗟𝗙😌💭
Q: ඔයා ඉස්සර ඉඳලම හිතාගෙන හිටපු, අදටත් වෙනසක් නොවී තියෙන සිතුවිල්ලක් තියෙනවද?
A: ඔව්.. මේ ලෝකෙ හොඳ මිනිස්සු ගොඩාක් ඉන්නවා කියන එක.. හැමෝම හොඳ අය නෙවෙයි, නරක අයත් ඉන්නවා. ඒත් ඒ වගේම, හොඳ අයත් හැමෝම 100%ක් perfect අය නෙවෙයි එයාලගෙ අඩුපාඩු, අවුල්, අමුතු ගතිගුණ තියෙනවා. ඒ වගේම ජීවිතේදි, මැරෙන මොහොත වෙනකල්ම අපි එකිනෙකාට උදවු කරගන්න ඕන කියන එක. කිසිම කෙනෙක් මත depend වෙන්න ඕන නෑ. ඒත්, හිතේ කහටක් නැතුව කරන හෝ ලැබෙන උදවුවක් කියන්නෙ හරි ලස්සන බැඳීමක්.🫀
"⚠️🚨𝗗𝗢𝗡'𝗧 𝗦𝗧𝗢𝗣 𝗖𝗛𝗔𝗡𝗡𝗘𝗟එකේ මුල් නිර්මාණයකි. කරුණාකර මුල් අයිතිය සුරකින්න!🚫
⚠️🚨𝗢𝗥𝗜𝗚𝗜𝗡𝗔𝗟 𝗖𝗥𝗘𝗔𝗧𝗜𝗢𝗡 𝗢𝗙 𝗗𝗢𝗡'𝗧 𝗦𝗧𝗢𝗣 𝗖𝗛𝗔𝗡𝗡𝗘𝗟. 𝗣𝗟𝗘𝗔𝗦𝗘 𝗦𝗔𝗩𝗘 𝗧𝗛𝗘 𝗢𝗥𝗜𝗚𝗜𝗡𝗔𝗟 𝗥𝗜𝗚𝗛𝗧𝗦!🚫" | 2 518 |
| 14 | 𝗦𝗣𝗘𝗖𝗜𝗔𝗟 𝗤 & 𝗔 𝗦𝗘𝗦𝗦𝗜𝗢𝗡 𝗪𝗜𝗧𝗛 𝗠𝗬𝗦𝗘𝗟𝗙😌💭
Q: ඔයාගෙ ජීවිතේ Magic එක විදියට දකින්නෙ මොකක්ද?
A: ලොකු ලොකු දේවල් වෙන්න ඕන නෑ. හවසට තේ එකක් හදන ගමන් ඒ තේ එකේ සුවඳ විඳින එක🥰 කැමතිම සින්දුවක් දාගෙන Room එකේ දොර වහගෙන dance කරන එක😜 නැත්නම් හවසට අහස දිහා බලාගෙන ටිකක් දුර ඇවිදින එක..🥰 වෙන විදියකට කිව්වොත් මේ මොහොතෙ ජීවත් වෙන එක තමයි මම මගේ ජීවිතේ Magic එක විදියට දකින්නේ.
"⚠️🚨𝗗𝗢𝗡'𝗧 𝗦𝗧𝗢𝗣 𝗖𝗛𝗔𝗡𝗡𝗘𝗟එකේ මුල් නිර්මාණයකි. කරුණාකර මුල් අයිතිය සුරකින්න!🚫
⚠️🚨𝗢𝗥𝗜𝗚𝗜𝗡𝗔𝗟 𝗖𝗥𝗘𝗔𝗧𝗜𝗢𝗡 𝗢𝗙 𝗗𝗢𝗡'𝗧 𝗦𝗧𝗢𝗣 𝗖𝗛𝗔𝗡𝗡𝗘𝗟. 𝗣𝗟𝗘𝗔𝗦𝗘 𝗦𝗔𝗩𝗘 𝗧𝗛𝗘 𝗢𝗥𝗜𝗚𝗜𝗡𝗔𝗟 𝗥𝗜𝗚𝗛𝗧𝗦!🚫" | 2 095 |
| 15 | 𝗦𝗣𝗘𝗖𝗜𝗔𝗟 𝗤 & 𝗔 𝗦𝗘𝗦𝗦𝗜𝗢𝗡 𝗪𝗜𝗧𝗛 𝗠𝗬𝗦𝗘𝗟𝗙😌💭
Q: අනිත් අයගේ ජීවිත Perfect වෙලා ඔයාගේ ජීවිතේ අඩුපාඩු තියෙනව දැක්කම හිත හදාගත්තෙ කොහොමද?
A: 1. මේ ලෝකෙ perfect ජීවිත නෑ 2. හැමෝගෙම ජීවිතවල Behind the scene 1ක් තියෙනව 3. අඩුපාඩු තියෙන්නෙ හදාගන්න මිස දුක් වෙවී ඉන්න නෙවෙයි 4. ඊයේ හිටපු මට වඩා අද මම ටිකක් හරි ඉස්සරහින් ඉන්නවනම් මම සතුටින්. වෙන කාගෙවත් Timeline 1කට මගේ ජීවිතේ Compare කරගෙන වැඩක් නෑනෙ! ඇත්තටම මම සාමාන්යයෙන් අරයට තියෙනවනෙ මට නෑනෙ කියල panic වෙන කෙනෙක් නෙවෙයි. මට තියෙන පුංචි දේත් මට ලස්සනයි ඒ මගෙ හැටි. යාළුවෝ එක්ක ඉද්දි මට ගොඩක් වෙලාවට තේරිල තියෙනව එහෙම panic නොවී ඉන්න එකෙන් මගෙ Vibe එක, mental health එක, mental peace එක කොච්චර ආරක්ෂා වෙනවද කියලා. මම යාළුවෝ එක්ක ඉද්දි දැකල තියෙනව ඒ ගොඩක් අය අනිත් අයට තියෙනව තමන්ට නෑ කියලා දුක් වෙනව. ඒත් මම හැමවෙලාවෙම සෑහීමකට පත්වෙන, මගෙ දේ අගය කරන කෙනෙක්. මට ඒ ගතිගුණය නිසා ගොඩාක් ලේසියි ජීවිතේ. මම ඒ නිසා ගොඩක් සතුටින් ඉන්නවා
"⚠️🚨𝗗𝗢𝗡'𝗧 𝗦𝗧𝗢𝗣 𝗖𝗛𝗔𝗡𝗡𝗘𝗟එකේ මුල් නිර්මාණයකි. කරුණාකර මුල් අයිතිය සුරකින්න!🚫
⚠️🚨𝗢𝗥𝗜𝗚𝗜𝗡𝗔𝗟 𝗖𝗥𝗘𝗔𝗧𝗜𝗢𝗡 𝗢𝗙 𝗗𝗢𝗡'𝗧 𝗦𝗧𝗢𝗣 𝗖𝗛𝗔𝗡𝗡𝗘𝗟. 𝗣𝗟𝗘𝗔𝗦𝗘 𝗦𝗔𝗩𝗘 𝗧𝗛𝗘 𝗢𝗥𝗜𝗚𝗜𝗡𝗔𝗟 𝗥𝗜𝗚𝗛𝗧𝗦!🚫" | 1 784 |
| 16 | 𝗦𝗣𝗘𝗖𝗜𝗔𝗟 𝗤 & 𝗔 𝗦𝗘𝗦𝗦𝗜𝗢𝗡 𝗪𝗜𝗧𝗛 𝗠𝗬𝗦𝗘𝗟𝗙😌💭
Q: කිසිම දෙයක් හිතපු විදිහට වෙන්නේ නැති, ගොඩක් Unproductive දවසකට මූණ දෙන්නේ කොහොමද?
A: හැමදාම මම Strong කෙනෙක් විදියට ඉන්නවනේ, ඉතින් එක දවසක් ටිකක් දුර්වල වෙලා හරියට වැඩක් කරගන්න බැරි උනා කියල මම මටම සාප කරන්නේ නෑ. හැමදාම 100%ක් Output එක දෙන්න අපි Machine නෙවෙයි. සමහර දවස් තියෙනව මුකුත්ම හරියන්නෑ, ඉතින් මේක හැමදේම හරියට direct කරගන්න පුළුවන් film එකක් නෙවෙයිනෙ මේක ජිවිතයක්. එහෙම දවසක් එන එක ගොඩක් normal දෙයක්. ඒකත් තව එක දවසක් විතරයි කියලයි මම නම් හිතන්නෙ. හැබැයි පුරුද්දක් විදියට ඒක repeat වෙන්න නම් දෙන්නෙ නෑ. වැටෙනව, ආයෙත් නැගිටිනවා. දුර්වල වෙනවා, ආයෙත් strong වෙනව. ඕක තමයි ජීවිතේ..❤️🩹
"⚠️🚨𝗗𝗢𝗡'𝗧 𝗦𝗧𝗢𝗣 𝗖𝗛𝗔𝗡𝗡𝗘𝗟එකේ මුල් නිර්මාණයකි. කරුණාකර මුල් අයිතිය සුරකින්න!🚫
⚠️🚨𝗢𝗥𝗜𝗚𝗜𝗡𝗔𝗟 𝗖𝗥𝗘𝗔𝗧𝗜𝗢𝗡 𝗢𝗙 𝗗𝗢𝗡'𝗧 𝗦𝗧𝗢𝗣 𝗖𝗛𝗔𝗡𝗡𝗘𝗟. 𝗣𝗟𝗘𝗔𝗦𝗘 𝗦𝗔𝗩𝗘 𝗧𝗛𝗘 𝗢𝗥𝗜𝗚𝗜𝗡𝗔𝗟 𝗥𝗜𝗚𝗛𝗧𝗦!🚫" | 1 940 |
| 17 | 𝗦𝗣𝗘𝗖𝗜𝗔𝗟 𝗤 & 𝗔 𝗦𝗘𝗦𝗦𝗜𝗢𝗡 𝗪𝗜𝗧𝗛 𝗠𝗬𝗦𝗘𝗟𝗙😌💭
Q: ඔයා කවදහරි මෙන්න මේ තැනට යනවා කියලා අද මහන්සි වෙනව, ඒත් අද හෙට උනත් ඔයා මැරිල යන්න පුළුවන්, එතකොට මොකක්ද මේ ඔයා කරන දේ තේරුම?
A: ලස්සන ප්රශ්නයක්! මම ගොඩාක් කැමතියි මගේ In-Between Phase 1ට. මම තවම මට ඕන තැනට ඇවිත් නෑ, හැබැයි මම ඉස්සර හිටපු තැනත් නෙවෙයි ඉන්නේ. ඔය අතරමැද තමයි අපි ගොඩාක්ම අපි වෙනුවෙන් දේවල් කරන, අපි ගැන විශ්වාස කරන්න ඕන තැන. අවංකවම, මම ආසයි මං ගැන සතුටු වෙන්නයි මාව අගය කරන්නයි මගෙ අන්තිම Achievement 1ටම යනකල් ඉන්නැතුව, ඒ Achievement 1ට ගියත් නැතත් ඒ අතරමැද ගමනෙදි මම දිනන පුංචි දේවල් වලදි, මම කරන පුංචි වැදගත් දේකදි පවා මාව අගය කරගන්න. මම ගැන සතුටුවෙන්න. මට all the best කියන්න. මම කවදාවත් මගෙ ලොකුම goal එක දිනන එක විතරක් මගෙ Achievement එක විදියට දැක්කේ නෑ. පුංචිම සාර්ථක stepsවලදි පවා මම මට ස්තූතිවන්ත උනා. ඊයෙට වඩා මම අද හොඳයි නම් මම මාව අගය කලා. එතකොට ඒ ලොකු goalsවලට යන්න කලින් හෙට මැරිල ගියත්, මම මං ගැන සතුටු උනු කෙනෙක් වෙලා ඉවරයි. කතාවෙ අවසානෙට විතරක් නෙවෙයි අතරමැදටත් ආදරේ කරන්න🥰
"⚠️🚨𝗗𝗢𝗡'𝗧 𝗦𝗧𝗢𝗣 𝗖𝗛𝗔𝗡𝗡𝗘𝗟එකේ මුල් නිර්මාණයකි. කරුණාකර මුල් අයිතිය සුරකින්න!🚫" | 1 946 |
| 18 | 𝗦𝗣𝗘𝗖𝗜𝗔𝗟 𝗤 & 𝗔 𝗦𝗘𝗦𝗦𝗜𝗢𝗡 𝗪𝗜𝗧𝗛 𝗠𝗬𝗦𝗘𝗟𝗙😌💭
Q: ඔයාගේ mind එකේ peace එක වෙනුවෙන් ඔයා ගත්ත ලොකුම Decision එක මොකක්ද?
A: ඉක්මනට පොඩි දේටත් කේන්ති යන එක control කරගත්ත එක. එහෙම කරගත්තම තමයි මට තේරුණේ එහෙම කේන්ති යන එකෙන් කොච්චර නම් මගෙ මානසික සැනසීම, නිදහස, සෞඛ්ය නැති වෙලාද, දැන් මම කොච්චර සැනසීමෙන්ද කියලා..🥺❤️🩹
"⚠️🚨𝗗𝗢𝗡'𝗧 𝗦𝗧𝗢𝗣 𝗖𝗛𝗔𝗡𝗡𝗘𝗟එකේ මුල් නිර්මාණයකි. කරුණාකර මුල් අයිතිය සුරකින්න!🚫
⚠️🚨𝗢𝗥𝗜𝗚𝗜𝗡𝗔𝗟 𝗖𝗥𝗘𝗔𝗧𝗜𝗢𝗡 𝗢𝗙 𝗗𝗢𝗡'𝗧 𝗦𝗧𝗢𝗣 𝗖𝗛𝗔𝗡𝗡𝗘𝗟. 𝗣𝗟𝗘𝗔𝗦𝗘 𝗦𝗔𝗩𝗘 𝗧𝗛𝗘 𝗢𝗥𝗜𝗚𝗜𝗡𝗔𝗟 𝗥𝗜𝗚𝗛𝗧𝗦!🚫" | 2 030 |
| 19 | 𝗦𝗣𝗘𝗖𝗜𝗔𝗟 𝗤 & 𝗔 𝗦𝗘𝗦𝗦𝗜𝗢𝗡 𝗪𝗜𝗧𝗛 𝗠𝗬𝗦𝗘𝗟𝗙😌💭
Q: ඔයා ඔයාට ආදරේ කරන්න පටන් ගන්නකොට කරපු මුල්ම දේ මොකක්ද කියලා මතකද?
A: අපෝ මතකයි. "කෙනෙක් මට හොඳයි කිව්වොත් විතරක් මම හොඳයි, කෙනෙක් මාව මඟහැරියොත් මම වැරදියි" කියලා හිතන එක නතර කරපු එක. මම හොඳ කෙනෙක් වෙන්නෙ මම හොඳ දේවල්, හරි දේවල් කලොත් විතරයි🤗 ඒක මමයි මගෙ හෘද සාක්ෂියයි අතර දෙයක් මිස මමයි අනිත් මිනිස්සුන්ගෙ ආකල්පයි අතර තියෙන දෙයක් නෙවෙයි🧏♀
"⚠️🚨𝗗𝗢𝗡'𝗧 𝗦𝗧𝗢𝗣 𝗖𝗛𝗔𝗡𝗡𝗘𝗟එකේ මුල් නිර්මාණයකි. කරුණාකර මුල් අයිතිය සුරකින්න!🚫
⚠️🚨𝗢𝗥𝗜𝗚𝗜𝗡𝗔𝗟 𝗖𝗥𝗘𝗔𝗧𝗜𝗢𝗡 𝗢𝗙 𝗗𝗢𝗡'𝗧 𝗦𝗧𝗢𝗣 𝗖𝗛𝗔𝗡𝗡𝗘𝗟. 𝗣𝗟𝗘𝗔𝗦𝗘 𝗦𝗔𝗩𝗘 𝗧𝗛𝗘 𝗢𝗥𝗜𝗚𝗜𝗡𝗔𝗟 𝗥𝗜𝗚𝗛𝗧𝗦!🚫" | 1 524 |
| 20 | 𝗦𝗣𝗘𝗖𝗜𝗔𝗟 𝗤 & 𝗔 𝗦𝗘𝗦𝗦𝗜𝗢𝗡 𝗪𝗜𝗧𝗛 𝗠𝗬𝗦𝗘𝗟𝗙😌💭
Q: අපි හැමතිස්සෙම අනිත් අයගෙන් අපට වෙන අසාධාරණකම් ගැන කතාකරනවනේ, ඒත් අපට අමතක වෙනව අපිට අපි අතින් වෙන වැරදි! ඔයා හිතන විදියට ඔයා ඔයාට කරගත්ත ලොකුම අසාධාරණය මොකක්ද?
A: මම මටම කරගත්ත ලොකුම අසාධාරණය තමයි අනිත් අයව සනසන්න ගිහින් මගේ Boundaries ගැන care නොකරපු එක. මිනිස්සුන්ට නෑ බෑ කියන්න තිබුණු අකමැත්ත නිසා හැමවෙලාවෙම හැමතිස්සෙම "available" උනු එක. ගොඩක් සතුටුයි අද මම ඒ habit එක නැති කරගෙන improve වෙලා ඉන්න එක ගැන🥰 හැමදාම මෝඩයෙක් වගේ ජීවත් වෙන්න බෑනේ..🐛
"⚠️🚨𝗗𝗢𝗡'𝗧 𝗦𝗧𝗢𝗣 𝗖𝗛𝗔𝗡𝗡𝗘𝗟එකේ මුල් නිර්මාණයකි. කරුණාකර මුල් අයිතිය සුරකින්න!🚫
⚠️🚨𝗢𝗥𝗜𝗚𝗜𝗡𝗔𝗟 𝗖𝗥𝗘𝗔𝗧𝗜𝗢𝗡 𝗢𝗙 𝗗𝗢𝗡'𝗧 𝗦𝗧𝗢𝗣 𝗖𝗛𝗔𝗡𝗡𝗘𝗟. 𝗣𝗟𝗘𝗔𝗦𝗘 𝗦𝗔𝗩𝗘 𝗧𝗛𝗘 𝗢𝗥𝗜𝗚𝗜𝗡𝗔𝗟 𝗥𝗜𝗚𝗛𝗧𝗦!🚫" | 1 484 |
