ar
Feedback
Saved Messages

Saved Messages

الذهاب إلى القناة على Telegram

دیوانه نپرهیزد؛

إظهار المزيد
1 951
المشتركون
+224 ساعات
+87 أيام
+1830 أيام
أرشيف المشاركات
به این فکر کردم که انسان‌، چه‌قدر می‌تواند موجودی منزجرکننده باشد بعد اما یاد تو افتادم، که چه‌طور توانسته بودی گنشجک‌های کوچک خوشبختی را در قلبم به پرواز درآوری! کاش می‌توانستم تو را از صدایت ببوسم، از نگاهت، از تن ظریفت که مقابل هر آسیبی در برابر من می‌ایستاد.

حتی اگر در دو قدمی پیروزی باشم، به این فکر می‌کنم که چه‌قدر شکست با تو زیباتر است.

باید خدا شوی تا بفهمی علی که بود کاری که از بنی بشری برنیامده

بدتر از این چی که آدم هزار حرف داشته باشد و حرف‌هایش مثل سیل پشت لبش هجوم آورده باشد و یک کلام بیرون نریزد؟

وقتی بفهمید خیلی از کارایی که آدما انجام می‌دن به خاطر دودوزه بازی و بد بودن و کلک بودنشون نیست، بلکه به خاطر ضعف‌های عمیق شخصیتیشون مثل عدم اعتماد به نفس، عدم عزت نفس و کمال‌گرا بودنشونه خیلی راحت‌تر با کارهاشون کنار میاید و بهتون کمک می‌کنه بتونید احساس قربانی بودن رو توی خودتون مدیریت کنید. در نهایت بتونید برای ارتباطتون تصمیم درست بگیرید.

در هم تنیده‌.
در هم تنیده‌.

اما از تکیه نکردن نیز، خسته بود. خیلی خسته.

اما از تکیه نکردن نیز، خسته بود. خیلی خسته.

به کسی تکیه نمی‌کرد، از زیر آوار ماندن دوباره هراس داشت.

آره آدم نباید برگرده به عقب، نباید مرور کنه. مرور دلتنگی داره، غصه داره، سردرگمی داره، نمی‌دونم چطور بگم. ولش کن. شب بخیر :)

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ حالت خیلی خراب شده امشب ک پین میکنیشون دوباره؟ 💙

‏تمام لحظاتی که با انگشتان کشیده‌ام لمست می‌کردم، مشغول به حافظه سپردن شیارها و اریب‌های تنت بوده‌ام. ‏حالا چشم‌هایم را که می‌بندم تو را در آغوشم می‌بینم. بی‌آن‌که سخن بگویم، فقط تماشایت می‌کنم. انگار که این‌جا پایان ماست و دیگر هیچ فردایی را نمی‌توان با تو و کنارت متصور بود.

از پیام‌های قشنگ و توجه‌تون ممنونم ✨