مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.
الذهاب إلى القناة على Telegram
فرانچسکا، من واقعا فکر میکنم تو وجود داری و تمام این داستانها اتفاق افتاده. http://t.me/HidenChat_Bot?start=1281765614
إظهار المزيد713
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
-730 أيام
أرشيف المشاركات
Repost from بهار سلام میرساند و میگوید متاسف نیست.
زندگیم از دور خیلی قشنگه؛ مثلا اگه از کهکشان آندرومدا بهم نگاه کنی.
Repost from بهار سلام میرساند و میگوید متاسف نیست.
اینطور بارم آورده بودند که بترسم. از همه چیز. از بزرگتر که مبادا بهش بربخورد؛ از کوچکتر که مبادا دلش بشکند؛ از دوست که مبادا برنجد و تنهایم بگذارد؛ از دشمن که مبادا برآشوبد و به سراغم بیاید.
همنوایی شبانه ارکستر چوبها
یه بمب اتم بندازن همین وسط دست جمعی راحت شیم دیگه. چیه این زندگی کردن با آخوند و جمهوری اسلامی آخه.
بایپولار نوع دو برای مدت کوتاهی بهت این توهم رو میده که انگار زندگیت درست شده. یعنی اینجوریه که انگار قهوههایی که درست میکنی بهترین طعم ممکن رو دارن، کتابها خوندنیترینن، آسمون آبیتره و آدمها اونقدر موجودات سختی نیستن، لبخند زدن و خندیدن سادهترین کار ممکنه و روزهای پروداکتیو پشت سر هم قطار میشن و همهچیز در ایدهآلترین حالت خودشه(که نیست). بعد از گذروندن این روزهای خوش و خرم هم یکجوری باعث سقوطت میشه انگار که نه انگار تا همین دو روز پیش داشتی از دیوار راست بالا میرفتی. خلاصه که کیر آقا کیر.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
