بازارآموزان (بورس ایران)
الذهاب إلى القناة على Telegram
حضور در بازار مالی ریسک فراوانی دارد و به همه توصیه نمی شود. رانت نداریم و معرفی سهم رانتی نداریم اگر دنباله روی تحلیل های ما هستید مدیریت سرمایه را رعایت کنید. ارتباط با ادمین: @sadmin25
إظهار المزيد1 011
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-47 أيام
+1330 أيام
أرشيف المشاركات
#شبهرن
سیگنال خرید است
حداکثر حد ضرر مجاز: 28%
بازدهی مورد انتظار: 82%
روی تارگت های اعلامی با اعداد آبی رنگ می توانید بنا به صبر و حوصله خودتون خارج بشید.
#زماهان
آپدیت چارت
میدونم گفتنش خیلی تلخه ولی زماهان همچنان نزولیه
هر جا که بتونید ازش بپرید بیرون به نفع خودتونه.
خرید رو که فعلا اصلا بهش فکر هم نکنید.
#شستا
قیمت سهم به سقف تاریخی خودش رسیده و به نظرم بالاتر هم میره و تا سقف کانال و عددی که علامت زدم هم خودش رو می رسونه.
اون جا واقعا باید احتیاط کرد چون یا درگیر اصلاح زمانی میشه یا درگیر اصلاح قیمتی
صف فروش سنگین خگستر هم ریخت و یک نوسان جزیی داد. طی روزهای آتی مثبت خواهد شد .
انتظار بازدهی خوبی ازش دارم.
#وبملت
سهام بانک ملت عالیه
فقط و فقط نگهداری کنید به شرطی که قیمت زیر محدوده 1674 نیاد.
فعلا اصلا فروش نداره و نباید فروختش
#تاپکیش
دیگه این جاها که جای فروش نیست
نگهداری کنید یه سود 175% ای میده.
پایین داد اضافه کنید
#غنوش
تارگتش دیدن دوباره سقف کانال هست.
اون جا مجددا باید بررسی شود.
فعلا نگهداری کنید
#موج
تحلیل درخواستی
وضعش خوبه و ترس نداره، نگهداری کنید تا جایی که علامت زدم
#میهن
جزو سهم های بد بازار هست.
احتمالا سی چهل درصدی بریزه با این مومنتوم نزولی وحشتناکی که گرفته
#کهربا
صندوق طلای کهربا
فعلا نزولی هست، اولا که نمیخرم، دوم هم این که نزولی هست و حمایت هاشو علامت زدم
فکر کنم یه 20% دیگه هم میتونه اصلاح بده
#بالاس
تحلیل درخواستی
فعلا جای 50% رشد داره.
اون جا مقاومت خیلی سفت و سختی داره و مجددا باید بازبینی بشود.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
