بازارآموزان (بورس ایران)
الذهاب إلى القناة على Telegram
حضور در بازار مالی ریسک فراوانی دارد و به همه توصیه نمی شود. رانت نداریم و معرفی سهم رانتی نداریم اگر دنباله روی تحلیل های ما هستید مدیریت سرمایه را رعایت کنید. ارتباط با ادمین: @sadmin25
إظهار المزيد1 011
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-47 أيام
+1330 أيام
أرشيف المشاركات
#ثبهساز
اگر بتواند مقاومت را بشکند سقف جدید قیمتی ثبت میکنه و حداقل 20% هم رشد میکنه تا جای که علامت زدم.
#زنجان
مطابق تحلیل میتونه 20% ای سود بده و اون جا باید دوباره بررسیی بشود.
سیگنال خرید نیست
#شپلی
سناریوش چیزی هست که علامت زدم.
سیگنال خرید نیست.
از این سهم هم چندان خوشم نمیاد.
#کرازی
یه 25% هم میتونه بیاد بالا ولی باید الگوی قرمز رنگ رو بشکنه تا سودهای تند و تیز و خوب بده.
فعلا تا داخل اون الگو هست توقع زیادی ازش ندارم.
#بکهنوج
#تحلیل درخواستی است و سیگنال خرید نیست .
قبلا زیر 100 تومان توصیه به خرید کردیم و 40% سود داد.
در کل زیر 100 تومان خوبه برای خرید ولی فکر کنم این بار قصد داره خودش رو به محدوده 80 تومان برسونه.
اون جا میشه دوباره بهش توجه کرد.
ّجهت نگهداری در بلندمدت سهم خوبی نیست.
+1
#خکمک
تحلیل است و سیگنال خرید نیست.
یک بار سابقه 70 برابر شدن رو دارد در سال 97-99
فعلا جا داره که یه 15% ریزه و اصلاح بده تا جایی که علامت زدم.
اون جا مجددا باید بررسی شود
اگر سهمی مورد نظرتون هست که تحلیل بشه می تونید با آیدی
@sadmin25
در ارتباط باشید.
دقت کنید فقط 1 سهم نه بیشتر!
تایید تلویحی مذاکرات؟!
رهبری: وقتی که امام حسن مجتبی (ع) با معاویه صلح کردند، عدهای گله و اعتراض میکردند؛ حضرت در پاسخ میگفتند این موضوع موقت است.
پ.ن: صحبت از صلح امام حسن با معاویه رو بنظر میتونیم اینجوری برداشت کنیم که الان زمان مذاکره است، نه جنگ؟
#ولکار
اگر این بار موفق به شکست سقف 4000 با کندل های مناسب بشود( که به نظرم خواهد شد) یک حرکت 200% ای شیرین انجام خواهد داد و سهامدارنش رو خوشحال کرد.
فعلا سیگنال خرید نیست و نخرید تا سقف بشکنه بعد
Repost from بازارآموزان (بورس ایران)
بورس یعنی صبر
ایشون دکتر علی زارعی هستند.درصدی سهم #فباهنر سال ۱۳۹۲ کلا ۳۵۰ میلیون به بورس پول بردند پول یه خونه متروکه در منطقه پایین تبریز.....(سیلاب ایده لو) همراه مقداری پس انداز از کارمندی
ایشان فقط #فباهنر خریدند...هیچ وقت نفروختند....در هر قیمتی در این ۷ سال تونستند خریدند....
یعنی می توان گفت بهترین کار یعنی سهامداری رو انجام دادند....
الان اون ۳۵۰ میلیون شده ۸۰ میلیارد....
فقط ایشان صبر کردند.
#صبر#صبر
و عاشق خرید سهام در صف فروش هستند
از افراد موفق درس بگیریم....
سهامبازی نکنید
توضیح این که :
در مورد این پست برای عده ای از دوستان سو برداشت شده و سوال های مختلفی پرسیدند
سال ۸۸ یه خونه در منطقه ایده لو(پایین شهر) خونشان را شهرداری برای راه زدن می خرند...۱۰۰میلیون پول می دهند.تا سال ۹۲ در بانک ۲۰۰میلیون می شود..
همان ۲۰۰میلیون ۱۵۰ میلیون نیز پس انداز داشته اند ...کلا تک سهم #موتوژن می خرند. ۳۰۰تومن شروع به خرید می کنند تا #موتوژن به ۲۰۰می رسد...بعد ۶ماه موتوژن تا ۱۲۰۰رشد می کند...سرمایه شان ۱,۵میلیارد می شود...۱,۵میلیارد به فباهنر می آوردند...فباهنر از آن زمان میلیارد ها فقط سود نقدی داده..
#شاخص_هموزن
اوضاع همچنان به صورت عدد سازی میره بالا و تارگتش رو هم گذاشتم.
فنر سهم های کوچیک هم قطعا یه جا درمیره ...
فعلا صبر کردن و تماشای سهم های بزرگ تر بهتره
#شاخص_کل
شاخص کل بورس با سرعت و قدرت در حال حرکت به سمت 4 میلیون واحد هست.
سعی کنید به جای خرید سهام الکی و کوچیک روی سهام بزرگ و شاخص ساز مثل خودرو متمرکز باشید.
#فلوله
سیگنال خرید است با مسئولیت خودتان
انتظار یک بازدهی 107% ای داریم.
حد ضرر هم 25% هست و مناسبه.
#خگستر
این هم چارت خگستر
سیگنال خرید هست به شرطی که خودتان مسئولیت خرید و فروش رو قبول کنید.
هر منفی که داد می تونید وارد بشید. یا کلا هر جا گیرتون اومد همین حوالی بخرید.
حداکثر ضرر مجاز: 33%
بازدهی مورد انتظار: 127%
#خودرو
هر منفی که داد بخرید.
لیدر بازار احتمالا همین خودرو و خگستر باشن.
قیمت امروز: 645
امروز 4 اردیبهشت 1404
چارت مجددا ریپلای و آپدیت خواهد شد
#زکشت و ثبت افزایش سرمایه
با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-03A-264 مورخ 1403/12/22 بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ 1404/01/30 افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ 600,000 میلیون ریال بهمبلغ 1,500,000 میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ 900000 میلیون ریال ، میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال ) در در تاریخ 1404/02/03 در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.
فردا با این وضع ریزش شدید اونس جهانی طلا و ریزش دلار بازار خون در صندوق های طلا خواهیم داشت
خدا به خیر کنه
#نوری
عجیب ولی واقعی
اگر مرداد ماه سال 98 شما سهام "نوری" رو در اوج ریزش های بورس خریده بودید و تا امروز نگهداشته بودید الان سرمایه تون بیش از 67 برابر شده بود!!!!
#وبصادر
می تونید با مسئولیت خودتون و رعایت مدیریت سرمایه یه مقداری بخرید.
حد ضرر عد قرمز هست.
چارتش قشنگه و انتظار دارم 65% سود بده.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
