uz
Feedback
بازارآموزان (بورس ایران)

بازارآموزان (بورس ایران)

Kanalga Telegram’da o‘tish

حضور در بازار مالی ریسک فراوانی دارد و به همه توصیه نمی شود. رانت نداریم و معرفی سهم رانتی نداریم اگر دنباله روی تحلیل های ما هستید مدیریت سرمایه را رعایت کنید. ارتباط با ادمین: @sadmin25

Ko'proq ko'rsatish
1 011
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-47 kunlar
+1330 kunlar
Postlar arxiv
#آ س پ فعلا خریدن نداره و جای 20% اصلاح بیشترم داره.
#آ س پ فعلا خریدن نداره و جای 20% اصلاح بیشترم داره.

دور چهارم مذاکرات ایران_آمریکا شنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

#شبهرن سیگنال خرید است حداکثر حد ضرر مجاز: 28% بازدهی مورد انتظار: 82% روی تارگت های اعلامی با اعداد آبی رنگ می توانید بنا به
#شبهرن سیگنال خرید است حداکثر حد ضرر مجاز: 28% بازدهی مورد انتظار: 82% روی تارگت های اعلامی با اعداد آبی رنگ می توانید بنا به صبر و حوصله خودتون خارج بشید.

#زماهان آپدیت چارت میدونم گفتنش خیلی تلخه ولی زماهان همچنان نزولیه هر جا که بتونید ازش بپرید بیرون به نفع خودتونه. خرید رو که
#زماهان آپدیت چارت میدونم گفتنش خیلی تلخه ولی زماهان همچنان نزولیه هر جا که بتونید ازش بپرید بیرون به نفع خودتونه. خرید رو که فعلا اصلا بهش فکر هم نکنید.

#شستا قیمت سهم به سقف تاریخی خودش رسیده و به نظرم بالاتر هم میره و تا سقف کانال و عددی که علامت زدم هم خودش رو می رسونه. اون
#شستا قیمت سهم به سقف تاریخی خودش رسیده و به نظرم بالاتر هم میره و تا سقف کانال و عددی که علامت زدم هم خودش رو می رسونه. اون جا واقعا باید احتیاط کرد چون یا درگیر اصلاح زمانی میشه یا درگیر اصلاح قیمتی

صف فروش سنگین خگستر هم ریخت و یک نوسان جزیی داد. طی روزهای آتی مثبت خواهد شد . انتظار بازدهی خوبی ازش دارم.
صف فروش سنگین خگستر هم ریخت و یک نوسان جزیی داد. طی روزهای آتی مثبت خواهد شد . انتظار بازدهی خوبی ازش دارم.

صف خرید خودرو تقدیم شما🤝❤️😘
صف خرید خودرو تقدیم شما🤝❤️😘

منفی سنگین داره و فرصت وروده به نظرم

صف تابلو هست و فرصت خرید

#فباهنر تقریبا 13% اصلاح داره و بعدش بازم باید بررسیی بشه.
#فباهنر تقریبا 13% اصلاح داره و بعدش بازم باید بررسیی بشه.

#غدانه سهم بسیار خوب هست و عالی داره عمل میکنه. فعلا نگهداری کنید
#غدانه سهم بسیار خوب هست و عالی داره عمل میکنه. فعلا نگهداری کنید

#وبملت سهام بانک ملت عالیه فقط و فقط نگهداری کنید به شرطی که قیمت زیر محدوده 1674 نیاد. فعلا اصلا فروش نداره و نباید فروختش
#وبملت سهام بانک ملت عالیه فقط و فقط نگهداری کنید به شرطی که قیمت زیر محدوده 1674 نیاد. فعلا اصلا فروش نداره و نباید فروختش

#ودانا تا جایی که علامت زدم ریزش داره
#ودانا تا جایی که علامت زدم ریزش داره

#تاپکیش دیگه این جاها که جای فروش نیست نگهداری کنید یه سود 175% ای میده. پایین داد اضافه کنید
#تاپکیش دیگه این جاها که جای فروش نیست نگهداری کنید یه سود 175% ای میده. پایین داد اضافه کنید

#غنوش تارگتش دیدن دوباره سقف کانال هست. اون جا مجددا باید بررسی شود. فعلا نگهداری کنید
#غنوش تارگتش دیدن دوباره سقف کانال هست. اون جا مجددا باید بررسی شود. فعلا نگهداری کنید

#موج تحلیل درخواستی وضعش خوبه و ترس نداره، نگهداری کنید تا جایی که علامت زدم
#موج تحلیل درخواستی وضعش خوبه و ترس نداره، نگهداری کنید تا جایی که علامت زدم

#فجر زیر 300 مناسب خرید هست
+1
#فجر زیر 300 مناسب خرید هست

#میهن جزو سهم های بد بازار هست. احتمالا سی چهل درصدی بریزه با این مومنتوم نزولی وحشتناکی که گرفته
#میهن جزو سهم های بد بازار هست. احتمالا سی چهل درصدی بریزه با این مومنتوم نزولی وحشتناکی که گرفته

#کهربا صندوق طلای کهربا فعلا نزولی هست، اولا که نمیخرم، دوم هم این که نزولی هست و حمایت هاشو علامت زدم فکر کنم یه 20% دیگه هم
#کهربا صندوق طلای کهربا فعلا نزولی هست، اولا که نمیخرم، دوم هم این که نزولی هست و حمایت هاشو علامت زدم فکر کنم یه 20% دیگه هم میتونه اصلاح بده

#بالاس تحلیل درخواستی فعلا جای 50% رشد داره. اون جا مقاومت خیلی سفت و سختی داره و مجددا باید بازبینی بشود.
#بالاس تحلیل درخواستی فعلا جای 50% رشد داره. اون جا مقاومت خیلی سفت و سختی داره و مجددا باید بازبینی بشود.