ar
Feedback
cafune!

cafune!

الذهاب إلى القناة على Telegram
3 946
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-127 أيام
-5030 أيام
أرشيف المشاركات
cafune!
3 946
حق🤌
حق🤌

cafune!
3 946
‏تنها روش ارتباط برقرار کردنم کل‌کل کردنه، بخدا ازت بدم نمیاد.

cafune!
3 946

cafune!
3 946
یکی از نشانه های اینکه اصلا داره خوش نمیگذره اینه که تنها عکسایی که داره به گوشیم اضافه میشه اسکرین شاته.

cafune!
3 946
به طرز عجیبی کون انجام دادن هیچکاریو ندارم.

cafune!
3 946
تاسیان امروز حالمو خراب کرد💔

cafune!
3 946
‏من پلی لیستم رو گوش ندادم، تجربه‌اش کردم.

cafune!
3 946
Khodaye Binahayat Mehrad Hidden.mp33.57 MB

cafune!
3 946
از ایرانی بودن یه تمیزتر بودن کون‌مون بهمون رسیده بود که اونم دیگه نداریم.

cafune!
3 946
‏متاسفانه باید بگم من تو رابطه با کسی که دوستش دارم، بعضی‌وقتا از یه بچه ۳ ساله بچه‌تر و نفهم‌تر و حساس‌ترم:))

cafune!
3 946
‏زندگی کصشر‌ه؛ حداقل کاش شب‌ها تو بغلت میخوابیدم.

cafune!
3 946
Cheshmat Mashup.mp33.86 MB

cafune!
3 946
دختر و پسر فرقی نداره ‏کسی که دوست‌های متعدد جنسِ مخالف داره بدرد رابطه نمیخوره.

cafune!
3 946
photo content
+1

cafune!
3 946
انقدر آفتاب نزدیک شده بهمون که اگر ضد آفتاب رو شیاف هم کنی باز می‌سوزی

cafune!
3 946
‏تو مترو وقتی یادت میوفته بچه بودی قرار بود تو ۲۰ سالگی لامبورگینی قرمز داشته باشی:
‏تو مترو وقتی یادت میوفته بچه بودی قرار بود تو ۲۰ سالگی لامبورگینی قرمز داشته باشی:

cafune!
3 946
من خسیس نیستم عزیزم، فقیرم.

cafune!
3 946
@RapRelease - Bato - Mahyar.mp39.95 MB

cafune!
3 946
لوس بودن، ننر بازی، اطوار و قمیش بد نیست، تا جایی که شیرین باشه ولی حد داره. ‏تو رابطه ای که حرفهای جدی زده نشه و دو نفر نتونن به جز ننربازی و اطوار از طریق دیگه‌ای دیالوگ کنن، تهش جالب نمیشه.

cafune!
3 946
اونجای که میفهمی شوخی هاش راجب فتیشش شوخی نبوده:
اونجای که میفهمی شوخی هاش راجب فتیشش شوخی نبوده: