3 946
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-127 أيام
-5030 أيام
أرشيف المشاركات
3 946
استاک چه مسخره بازی ایه؟ من میرم پست سال 2014 تو از عمد لایک میکنم چه غلطی میخوای بکنی؟
3 946
سختترین جدایی رو معمولا کسایی تجربه میکنن که طرفشون انسان بسیار خوبیه ولی پارتنر خوبی نیست.
3 946
دلم میخواد با صورت، دستای یخ زده و لباسای خیس برسم خونه، برم کز کنم بغل شوفاژ چایی بخورم. آه زمستان عزیزم.
3 946
اگه همون شبی ک داشتی میخندیدی و چت میکردی باهاش، گوشیتو میکردی تو کونت کمتر از الان دردت میگرفت
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
