3 946
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-127 kunlar
-5030 kunlar
Postlar arxiv
3 946
یکی از نشانه های اینکه اصلا داره خوش نمیگذره اینه که تنها عکسایی که داره به گوشیم اضافه میشه اسکرین شاته.
3 946
متاسفانه باید بگم من تو رابطه با کسی که دوستش دارم، بعضیوقتا از یه بچه ۳ ساله بچهتر و نفهمتر و حساسترم:))
3 946
لوس بودن، ننر بازی، اطوار و قمیش بد نیست، تا جایی که شیرین باشه ولی حد داره.
تو رابطه ای که حرفهای جدی زده نشه و دو نفر نتونن به جز ننربازی و اطوار از طریق دیگهای دیالوگ کنن، تهش جالب نمیشه.
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
