pineapple ➕
الذهاب إلى القناة على Telegram
حوصله آدم خنگ و کسشر ندارم،خنگ و کسشری پیام نده،خنگ و کسشری جوین نده،خنگ و کسشری بمیر 🙏🏼 میخوای کسشر بگی برو چنل بزن، اینجا فقط من کسشر میگم 👊🏽 کیرم تو اسلام و جمهوری اسلامی btw
إظهار المزيد2 689
المشتركون
+124 ساعات
+27 أيام
+2830 أيام
أرشيف المشاركات
2 688
به نظرم بیاید لاس شرایط جنگی رو عادی کنیم،
نوعی لاسه که با کسی که خوشت میاد میزنی فقط چون استرس جنگو کم کنه و هیچ تعهد و مسئلهایی هم توش نیست.
صرفا بخاطر جنگه
2 688
Repost from "ویراگو"
اگر همین چندساعت پیش چند نفر از معترضین دی رو اعدام نکرده بودن شاید یک درصد به خودم اجازه میدادم فریاد «وای نیروگاهها» سر بدم و آخوند به کون بشم ولی شرمنده؛ دیگه راه برگشتی نیست، جمهوری اسلامی باید سرنگون بشه، به هر قیمتی که شده!
2 688
میانِ ما و شما همه چیز تمام شده است.
«نیمقرن همه چیز در اختیار شما بود، کشورِ غنی، مردمی صبور و فرصتی تاریخی برای ساختن.
و شما همه چیز را تباه کردید.
پاسپورتی ساختید که در جهان بی اعتبار است، و مردمی که برای یک سفر ساده باید با هزار سند و مدرک ثابت کنند بازخواهند گشت به جهنمی که شما ساختهاید.
اعتراض کردیم؛ شلاق زدید. زندانی کردید و کُشتید.
نزدیکانتان رشد کردند و شریفترینها در سکوت، متوقف شدند و از خود پرسیدند:«کجای راه را اشتباه رفتیم؟»
و خطا را در خود جستجو کردند. بیآنکه بدانند در نظام فاسد شما جایی برای آنها وجود نداشت.
هنرمند مستقل را حذف کردید، ورزشکار مستقل را کنار زدید و جوان باهوش را اگر با شما همراه نباشد از مسیر رشد بازداشتید.
طبیعت را ویران کردید، رودخانهها را خشکاندید و میراث این سرزمین را فرسوده و رها کردید.
نیم قرن موشک ساختید، نام اسرائیل را بر روی آنها نوشتید و برای نابودیشان روز شمار طراحی کردید.
و حالا که جنگ رسیده مردم را وطن فروش مینامید.
من هرگز فراموش نمیکنم آنها روزها را که در صف مدرسه ما را مجبور میکردید فریاد بزنیم: «مرگ بر آمریکا». آیا این تجاوز بر ذهن ما نبود؟
ذهنی که باید در آن عشق و علم کاشته میشد. اما شما آن را به میدان ساختن افکار ایدئولوژیک تبدیل کردید.
برای موشکهایتان در اعماق زمین پناهگاه ساختید اما مردم را بیپناه گذاشتید.
مدرسه و بیمارستان جایِ امن کودکان و بیماران بود اما شما آنها را به مخفیگاه نیروهای خود تبدیل کردید.
در تاریخ مینویسند که حکومتی چنان با مردمش رفتار کرد که وقتی جنگ رسید مردم نه از صدای بمب، بلکه از قطع شدن صدایش دچار دلهره میشدند. مینویسند که احتمال آتشبس هزاران برابر از خود جنگ برایشان هولناکتر بود.
اکنون تنها یک راه باقی مانده است: پذیرفتن پایان.
هر خانه داغی بر دل دارد، هر خانواده نامی را برای همیشه از دست داده میان ما و شما دریایی خون فاصلهست. و باور کنید دیگر هیچ راه بازگشتی نیست.»
2 688
اگه گفتید چطور با چهار حرکت میشه یه فیل رو گذاشت توی یخچال؟
اول در یخچال رو باز میکنید، دوم خامنهای رو از تو یخچال در میارید، سوم فیل رو میذارید تو یخچال، چهارم در یخچال رو میبندید.
2 688
یکم قبل ازینکه بزنه میخواستم پست کنم
بزن بمب که امشب دلم از دنیا گرفته، بزن بمب و بزن بمب/ دستم بند بود
که زد دیگه دلم نگرفته الان
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
