ar
Feedback
pineapple ➕

pineapple ➕

الذهاب إلى القناة على Telegram

حوصله آدم خنگ و کسشر ندارم،خنگ و کسشری پیام نده،خنگ و کسشری جوین نده،خنگ و کسشری بمیر 🙏🏼 میخوای کسشر بگی برو چنل بزن، اینجا فقط من کسشر میگم 👊🏽 کیرم تو اسلام و جمهوری اسلامی btw

إظهار المزيد
2 689
المشتركون
+124 ساعات
+27 أيام
+2830 أيام
أرشيف المشاركات
عموها دارن مینوازن

حل شد

از سکوت این شبا رنج میبرم

‏یکی دسته رو از ترامپ بگیره بده دست نتانیاهو، نه‌ کصشر میگه، نه تهدید میکنه، نه کانسیلر میزنه، نه موهاش زرد عقدیه، بده دست اون یکی عمو تو داری عقده ای بازی در میاری =))

دلم از هرمزم تنگ‌تره برات

‏انقدر توی این چند ساعت آخر به خودتون استرس وارد نکنید به خودتون برسید یوگا کنید برید شنا کنید مخصوصا اگه شنا بلد نیستید.

کیر زدید ب اسم هلال احمر واقعا ی سریا خارشون داره تو هلال احمر گاییده میشه لیترالی و اینا از کاورش استفاده میکنن سیکیم ننلرین اغوزا

:)))))))) وای وای

#ناشناس خب پس میو میو بیو

‏تو باشگاه یه صدایی شبیه به انفجار و موشک خوردن اومد، همه ساکت شدن، یهو یکی از اون سر باشگاه داد زد آبجيا دمبل از دستم ول شد ادامه بدین

‏بابام به گربه‌مون گفت دختر برو قایم شو اشتباهی به‌جای نیروگاها میوگاها رو نزنن. ‏هرکی‌ یه جور رد داده تو این خونه.

‏وضعیت جوریه که چوپان لر میگه هولی شت، رییس جمهور آمریکا میگه سبحان الله.

نیروگاهارو بزنه نوبت بازار کار ماست، کانفیگ فروشا برن کنار ما شمع فروشا بیایم وسط 🎭

میبینم که همه کسخل شدین😍

#ناشناس میو میو نمیو؟

😭😭😭😭😭

#ناشناس واااااای سلامممممممم داداااااااشیااااااا دلم برا تلگرام تنگ شده بووووووتددسدتست کیرم تو روبیکاااااا😭😭😭😭

Repost from "ویراگو"‌
‏امروز یه‌چیزی با سرعت نور از کنارم رد شد. دقت کردم دیدم کسخلمه، داره در میره.

مردی ۳۷ روزه با اینا افتاده کسخل شده مارو بگو به دست اینا اسیریم