es
Feedback
pineapple ➕

pineapple ➕

Ir al canal en Telegram

حوصله آدم خنگ و کسشر ندارم،خنگ و کسشری پیام نده،خنگ و کسشری جوین نده،خنگ و کسشری بمیر 🙏🏼 میخوای کسشر بگی برو چنل بزن، اینجا فقط من کسشر میگم 👊🏽 کیرم تو اسلام و جمهوری اسلامی btw

Mostrar más
2 689
Suscriptores
+124 horas
+27 días
+2830 días
Archivo de publicaciones
#ناشناس لیلی کجا بیو؟

بلیو🥲

#ناشناس میو میو، لیلی میو؟

چرا تو این جنگ من از کسی گل نگرفتم که روزام بهتر بگذره؟ where’s my lilies ?😭

‏امسال کل پولام رفت تو جیب ساقیا ‏هم کانفیگ هم الکل

تحت عنوان لاس دنیا دوروزه

‏به نظرم بیاید لاس شرایط جنگی رو عادی کنیم، ‏نوعی لاسه که با کسی که خوشت میاد می‌زنی فقط چون استرس جنگو کم کنه و هیچ تعهد و مسئله‌ایی هم توش نیست. ‏صرفا بخاطر جنگه

خانواده مادرمو از جمهوری اسلامی بیشتر گاییده خفه شید لعنتیا، خفه شید فقط

‏منم زیرساخت کسی هستم لطفا منم بزنید

Repost from "ویراگو"‌
اگر همین چندساعت پیش چند نفر از معترضین دی رو اعدام نکرده بودن شاید یک درصد به خودم اجازه می‌دادم فریاد «وای نیروگاه‌ها» سر بدم و آخوند به کون بشم ولی شرمنده؛ دیگه راه برگشتی نیست، جمهوری اسلامی باید سرنگون بشه، به هر قیمتی که شده!

میانِ ما و شما همه چیز تمام شده است. «نیم‌قرن همه چیز در اختیار شما بود، کشورِ غنی، مردمی صبور و فرصتی تاریخی برای ساختن. و شما همه چیز را تباه کردید. پاسپورتی ساختید که در جهان بی اعتبار است، و مردمی که برای یک سفر ساده باید با هزار سند و مدرک ثابت کنند بازخواهند گشت به جهنمی که شما ساخته‌اید. اعتراض کردیم؛ شلاق زدید. زندانی کردید و کُشتید. نزدیکانتان رشد کردند و شریف‌ترین‌ها در سکوت، متوقف شدند و از خود پرسیدند:«کجای راه را اشتباه رفتیم؟» و خطا را در خود جستجو کردند. بی‌آنکه بدانند در نظام فاسد شما جایی برای آن‌ها وجود نداشت. هنرمند مستقل را حذف کردید، ورزشکار مستقل را کنار زدید و جوان باهوش را اگر با شما همراه نباشد از مسیر رشد بازداشتید. طبیعت را ویران کردید، رودخانه‌ها را خشکاندید و میراث این سرزمین را فرسوده و رها کردید. نیم قرن موشک ساختید، نام اسرائیل را بر روی آن‌ها نوشتید و برای نابودی‌شان روز شمار طراحی کردید. و حالا که جنگ رسیده مردم را وطن فروش می‌نامید. من هرگز فراموش نمی‌کنم آن‌ها روزها را که در صف مدرسه ما را مجبور می‌کردید فریاد بزنیم: «مرگ بر آمریکا». آیا این تجاوز بر ذهن ما نبود؟ ذهنی که باید در آن عشق و علم کاشته می‌شد. اما شما آن را به میدان ساختن افکار ایدئولوژیک تبدیل کردید. برای موشک‌هایتان در اعماق زمین پناهگاه ساختید اما مردم را بی‌پناه گذاشتید. مدرسه و بیمارستان جایِ امن کودکان و بیماران بود اما شما آن‌ها را به مخفیگاه نیروهای خود تبدیل کردید. در تاریخ می‌نویسند که حکومتی چنان با مردمش رفتار کرد که وقتی جنگ رسید مردم نه از صدای بمب، بلکه از قطع شدن صدایش دچار دلهره می‌شدند. می‌نویسند که احتمال آتش‌بس هزاران برابر از خود جنگ برایشان هولناک‌تر بود. اکنون تنها یک راه باقی مانده است: پذیرفتن پایان. هر خانه داغی بر دل دارد، هر خانواده نامی را برای همیشه از دست داده میان ما و شما دریایی خون فاصله‌ست. و باور کنید دیگر هیچ راه بازگشتی نیست.»

‏اگه گفتید چطور با چهار حرکت می‌شه یه فیل رو گذاشت توی یخچال؟ ‏اول در یخچال رو باز می‌کنید، دوم خامنه‌ای رو از تو یخچال در میارید، سوم فیل رو می‌ذارید تو یخچال، چهارم در یخچال رو می‌بندید.

البته بچه‌ها ارزون‌تر میدن ۵۰۰-۶۰۰ مثلا

تعداد زیادی انلاین نیستن 🫶🏽

ولی خب گزینه‌های زیادی ندارید

میدونم با کانفیگ گیگی ۶۰۰-۷۰۰ تومن اخرین چیزی که میخواید بخونید کسشرای منه :))))

اه منظورم ایرانی و خارجیشه🎭

شاید فک کنید جفتشون یکین بله ولی خیر

کشف کردم که آلپروزالام ۱ برابری میکنه با زاناکس ۰/۵

یکم قبل ازینکه بزنه میخواستم پست کنم بزن بمب که امشب دلم از دنیا گرفته، بزن بمب و بزن بمب/ دستم بند بود که زد دیگه دلم نگرفته الان