Gitme...💚
الذهاب إلى القناة على Telegram
1 885
المشتركون
+124 ساعات
+67 أيام
+1930 أيام
أرشيف المشاركات
1 885
ببین ولی من دیگه واقعاً از ته قلبم اینو باور
کردم چیزی که برای تو خوب نباشه از زندگی
خارج میشه، بعد تو هم اینجوریی که ناراحت
میشی و با خودت میگی آخه چرا؟
ولی بعد از یه مدت چراشو متوجه میشی
و میگی خداروشکر که اینجوری شد..
1 885
یهجا خوندم نوشته بود:
«حال من خوب است، نه عاشقم نه غمگینم
نه دلتنگ؛ جای هیچکس خالی نیست،
در بیتفاوتترین حالت ممکن قرار دارم»
خیلی زیاد منو توصیف کرد..
1 885
رک بگم از دختر / پسر خوب
یکی دو درصد بیشتر نمونده.
پیدا کردید سفت بچسبید بهش.
مابقی وضعشون خیلی خرابه
روشون برا یه شب هم حساب باز نکنید!
1 885
رابطش با مهم ترین آدم زندگیش بهم خورده
بود، ازش پرسیدم: چه حسی داری؟
گفت: حس نترسیدن، دیگه هرکسی رو بخوام
میتونم ترک كنم.
1 885
امروز یه دختر پسر دیدم تو ماشین پسره پیاده
شد بره بستنی بخره دختره از توی ماشین
همینطور که نگاهش روی پسره بود یجوری
ذوق میکرد که چشماش از اعماق دلش
میخندیدن، اینطوری به همدیگه نگاه کنین.
1 885
یه نفر یه نصیحتی بهم کرد که پشتش کلی
آرامش بود گفت: «سوزنت گیر نکنه روی آدما
روی حرفا، روی اتفاقا فقط رها کن
نیازی نیست دنبال تحلیل هرچیزی باشی.»
1 885
من از اونام كه كافيه فقط يكبار حس كنم
وجودم تو زندگی كسی بیاهميته
اون آدم واسه هميشه برام تموم ميشه
شايد بگم بخندم باهاشون ولی ديگه
دوست و رفيق من نيستن..
1 885
عاشق شدنِ پسرا بدتره خیلی بدتره،
پسر به آینده فکر میکنه به اینکه خونه چی؟
ماشین؟ کار؟ میتونم خوشبختش بکنم؟
با کَسِ دیگه خوشبخت تر نمیشه؟
اونم تو این روزای کشورمون..
1 885
همیشه آدمای مغرور رو دوست داشتم چون
گفتن دوستت دارم خیلی واسشون سخته ولی
وقتی میگن عجیب به دلت میشینه
میدونی چرا؟ چون مطمئنی از سر عادت
نگفته چون مطمئنی تیکه کلامش نیست
چون مطمئنی واسه گفتنش پا روی همهی
غرورش گذاشته چون مطمئنی وقتی میگه
«دوستت دارم» یعنی واقعا دوستت داره..
1 885
جوکر یه دیالوگ قشنگ داشت که می گفت:
«از کسی که همه دوستش دارن بترس
هیچ آدمی نمی تونه خودشو از همه راضی
نگه داره، مگر اینکه یه خصلت کثیف تو
خودش پرورش بده و اون دوروییه.»
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
