es
Feedback
Gitme...💚

Gitme...💚

Ir al canal en Telegram

•gitme ✔️ •İletişim:@vartolu1

Mostrar más
1 885
Suscriptores
+124 horas
+67 días
+1930 días
Archivo de publicaciones
.

ببین ولی من دیگه واقعاً از ته قلبم اینو باور کردم چیزی که برای تو خوب نباشه از زندگی خارج میشه، بعد تو هم اینجوریی که ناراحت میشی و با خودت میگی آخه چرا؟ ولی بعد از یه مدت چراشو متوجه میشی و میگی خداروشکر که اینجوری شد..

‏یه‌جا خوندم نوشته بود: «حال من خوب است، نه عاشقم نه غمگینم نه دلتنگ؛ جای هیچ‌کس خالی نیست، در بی‌تفاوت‌ترین حالت ممکن قرار دارم» خیلی زیاد منو توصیف کرد..

هوففففففففففف

خیلی اما خیلی خوبه..

🎼دل من بابک جهانبخش #جدید

Dele Man-Babak Jahanbakhsh.mp33.66 MB

رک بگم از دختر / پسر خوب یکی دو درصد بیشتر نمونده. پیدا کردید سفت بچسبید بهش. مابقی وضعشون خیلی خرابه روشون برا یه شب هم حساب باز نکنید!

رابطش با مهم‌ ترین آدم زندگیش بهم خورده بود، ازش پرسیدم: چه حسی داری؟ گفت: حس نترسیدن، دیگه هرکسی‌ رو بخوام میتونم ترک كنم.

امروز یه دختر پسر دیدم تو ماشین پسره پیاده شد بره بستنی بخره دختره از توی ماشین همینطور که نگاهش روی پسره بود یجوری ذوق میکرد که چشماش از اعماق دلش میخندیدن، اینطوری به همدیگه نگاه کنین.

پریدن ربطی به بال ندارد، قلب می‌خواهد..!

👌🏻👌🏻

یه نفر یه نصیحتی بهم کرد که پشتش کلی آرامش بود گفت: «سوزنت گیر نکنه روی آدما روی حرفا، روی اتفاقا فقط رها کن نیازی نیست دنبال تحلیل هرچیزی باشی.»

من از اونام كه كافيه فقط يكبار حس كنم وجودم تو زندگی كسی بی‌اهميته اون آدم واسه هميشه برام تموم ميشه شايد بگم بخندم باهاشون ولی ديگه دوست و رفيق من نيستن..

از دست ندین 🤌🏻🤌🏻

آیدا_شاه_قاسمی_همه_چیز_تقصیر_باد_است.mp33.95 MB

عاشق شدنِ پسرا بدتره خیلی بدتره، پسر به آینده فکر میکنه به اینکه خونه چی؟ ماشین؟ کار؟ میتونم خوشبختش بکنم؟ با کَسِ دیگه خوشبخت تر نمیشه؟ اونم تو این روزای کشورمون..

‏همیشه آدمای مغرور رو دوست داشتم چون گفتن دوستت دارم خیلی واسشون سخته ولی وقتی میگن عجیب به دلت میشینه می‌دونی چرا؟ چون مطمئنی از سر عادت نگفته چون مطمئنی تیکه کلامش نیست چون مطمئنی واسه گفتنش پا روی همه‌ی غرورش گذاشته چون مطمئنی وقتی میگه «دوستت دارم» یعنی واقعا دوستت داره..

جوکر یه دیالوگ قشنگ داشت که می گفت: «از کسی که همه دوستش دارن بترس هیچ آدمی نمی تونه خودشو از همه راضی نگه داره، مگر اینکه یه خصلت کثیف تو خودش پرورش بده و اون دوروییه.»

photo content
+1