ar
Feedback
Gitme...💚

Gitme...💚

الذهاب إلى القناة على Telegram

•gitme ✔️ •İletişim:@vartolu1

إظهار المزيد
1 885
المشتركون
+124 ساعات
+67 أيام
+1930 أيام
أرشيف المشاركات
طرز تفکرش قراره بچه هات رو بزرگ کنه، نه قیافه و هیکلش! پس با دقت انتخاب کن..

بعضی وقتا فقط باید ساکت بشینی و ببینی چطور دارن خودشونو نشون میدن..

در حقیقت ما همه بشر بودیم تا اینکه نژاد ارتباطمان را برید مذهب از یکدیگر جدایمان ساخت سیاست بینمان دیوار کشید و ثروت از ما طبقه ساخت، همه آزادی میخواهند بی‌آنکه بدانند اسارت چیست اسارت به میله های دور جسمت نیست به حصار های دور تفکرت است..

من دقیقن همون آدمی ام که میتونه کاری کنه که یساعت بی‌وقفه بخندی و فکت درد بگیره ولی میتونه یه کاری هم کنه که اولین جملت راجبش یه آدم گند اخلاقه عوضی باشه و همه اینا بستگی به تو داره..

من واسه خودم رفیق بودم، دشمن بودم به خودم خوبی کردم، بدی کردم خودم، خودمو گم کردم، پیدا کردم، پس اگه هیچکس هم نباشه، من برای خودم هستم.

‏متاسفانه همه فكر می كنن اگه خبری ازمون نيست حتما دورمون شلوغه يا داريم خوش می گذرونيم، نمی دونن شايد داريم بدترين روزامونو تو تنهایی می گذرونیم..

‏متاسفانه همه فكر می كنن اگه خبری ازمون نيست حتما دورمون شلوغه يا داريم خوش می گذرونيم، نمی دونن شايد داريم بدترين روزامونو می گذرونیم..

بعضی وقتا از خودم میترسم وقتی میبینم دوساعته به یه نقطه خیره شدم و به اندازه‌ی دوسال با خودم توی سرم حرف زدم..

همین الان همین لحظه تو پیرترین سنی هستید که تا حالا بودید و جوانترین سنی که تا ابد خواهید داشت؛ پس حسرت ها را فراموش کنید و آرزوهایتان را برآورده کنید..

Bîrya Kenê Teme-Ezman Esterk.mp33.98 MB

‏کاش میشد آدم هروقت از دست خودش خسته شد، خودش و یجا جا بزاره و برای همیشه بره دنبال یه زندگی جدید مثلا خودم و مینداختم گوشه‌ی خیابون و میرفتم یه شهرِ خیلی دور..

Bîrya Kenê Teme-Leyla Göktürk.mp33.46 MB

Çawem Le Riya te..

Hey Nabe-Esmer.mp32.42 MB

زندگیمون اونجاش قشنگ بود که تو کوچه سر یه توپه باهم دعوا میکردیم نه الان که حتی حوصله خودمونم نداریم..

👌🏻👌🏻

Kantarım şaşmış nicedir Ne uykusu sarhoşum kaç gecedir Yüreğime düşürdüğün, kahredip üzüldüğüm Sevda değil olsa olsa eceldir

Tovbe-Derya Bedavaci.mp33.22 MB

اشتباهی که تکرار بشه عذرخواهی رو بی‌ارزش می‌کنه، عذرخواهی که تکرار بشه بخشیدن رو بی‌ارزش می‌کنه، بخشیدنی که تکرار بشه رابطه رو بی‌ارزش میکنه؛ یه سری چیزا ارزششون به عادی نشدنشونه.

سلام بر کسانی که وانمود می‌کنند خوشحالند، به رغم غمی که به قلبشان رسیده.