𝘏𝘦𝘳𝘢𐙚
الذهاب إلى القناة على Telegram
مدرن بودن یعنی همپیمان گورکنان خود بودن. (چنل دیلی نیست👍🏻)
إظهار المزيد236
المشتركون
-124 ساعات
-47 أيام
-1230 أيام
أرشيف المشاركات
236
از جامعه فعلی ایران بشدت خستم، از دلقکهای مدعی مادل بودن که به سر تا پای جامعه گند زدن خستم، از تقریبا همهی بلاگرها و تولیدکنندههای محتوای اینستاگرام فارسی خستم، از پستهای سیگما خستم، از پستهای فمنیستی خستم، از دخترانی که بعد از شکست در رابطهی عاطفی و رمانتیک قبلیشان سعی در ترویج سندروم توهم سیندرلا در پیج های نمایشیشان را دارند و سیس کایلیجنر و ربکا قادری میگیرند خستم، از دست دلقکهای پهلویست آریاییگرا خستم، از کسانی که به هرزگی و موادی بودن فخر میکنند خستم، از ایرانیهای مهاجر مقیم کانادا و لس آنجلس آمریکا که به مثابهی از دماغ فیل افتاده هستند خستم، از مدرنیته خستم، بنده خواستار بمباران هستهای ایران هستم.
مُبینوف
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
