𝘏𝘦𝘳𝘢𐙚
Kanalga Telegram’da o‘tish
مدرن بودن یعنی همپیمان گورکنان خود بودن. (چنل دیلی نیست👍🏻)
Ko'proq ko'rsatish236
Obunachilar
-124 soatlar
-47 kunlar
-1230 kunlar
Postlar arxiv
236
از جامعه فعلی ایران بشدت خستم، از دلقکهای مدعی مادل بودن که به سر تا پای جامعه گند زدن خستم، از تقریبا همهی بلاگرها و تولیدکنندههای محتوای اینستاگرام فارسی خستم، از پستهای سیگما خستم، از پستهای فمنیستی خستم، از دخترانی که بعد از شکست در رابطهی عاطفی و رمانتیک قبلیشان سعی در ترویج سندروم توهم سیندرلا در پیج های نمایشیشان را دارند و سیس کایلیجنر و ربکا قادری میگیرند خستم، از دست دلقکهای پهلویست آریاییگرا خستم، از کسانی که به هرزگی و موادی بودن فخر میکنند خستم، از ایرانیهای مهاجر مقیم کانادا و لس آنجلس آمریکا که به مثابهی از دماغ فیل افتاده هستند خستم، از مدرنیته خستم، بنده خواستار بمباران هستهای ایران هستم.
مُبینوف
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
