𝘏𝘦𝘳𝘢𐙚
الذهاب إلى القناة على Telegram
مدرن بودن یعنی همپیمان گورکنان خود بودن. (چنل دیلی نیست👍🏻)
إظهار المزيد236
المشتركون
-124 ساعات
-47 أيام
-1230 أيام
أرشيف المشاركات
236
شاه [ایران] نسبتاً قدبلند است و چاقْ نیست. چهرهٔ خوبی دارد و بسیار سرزنده و شاداب است. او کتِ سادهٔ بلندِ تونیک پوشیده بود، که به جواهراتِ بسیار ظریف آراسته بود. دکمههایش از یاقوتهای قرمزِ بزرگ بود و کُت، تزئینات الماس داشت. حمایل و سردوشیهای او کاملاً به الماسْ مزین بود و بر روی هر کدام از آنها، زمردی وجود داشت. قبضه و غلافِ شمشیر نیز با جواهرات، تزئین شده بود و کلاهِ بلند مشکی، با جقهٔ الماس بر سر داشت. من از طریق صدراعظم سوالات زیادی پرسیدم؛ شاه کاملاً فرانسه را متوجه میشد و چند جملهٔ کوتاه و مقطع نیز صحبت میکرد.از خاطرات ملکه ویکتوریا در دیدار با شاه شهید، ۱۸۷۳
236
اخ اخ داشتم توی یه گپ چت میکردم با همه رفیق شدم یکی پروفایلمو چک کرد گفت بسیجیه همه اونایی که باهام رفیق شده بودن فحشم دادن بنم کردن
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
