366
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-67 أيام
-3830 أيام
أرشيف المشاركات
366
نگران چی هستی؟؟؟
تو چی میخوای؟ فروش میخوای؟ بازاریابی میخوای؟تبلیغ میخوای؟ عشق میخوای؟
همون میشه برات به شکل بی نهایت روش🔗
این ویس یه نشونه اس از طرف یک قدرت که بی نهایتِ ،که همه جا هست…
✨نامیدان را امید میشود،گم گشتگان را راه میشود،در تاریکی ماندگان را نور میشود…. ✨
کافیه باورش کنی🤍
📌با صدای استاد عزیز جناب عباسمنش
https://t.me/hanaficar
366
نگران چی هستی؟؟؟
تو چی میخوای؟ فروش میخوای؟ بازاریابی میخوای؟تبلیغ میخوای؟ عشق میخوای؟
همون میشه برات به شکل بی نهایت روش🔗
این ویس یه نشونه اس از طرف یک قدرت که بی نهایتِ ،که همه جا هست…
✨نامیدان را امید میشود،گم گشتگان را راه میشود،در تاریکی ماندگان را نور میشود…. ✨
کافیه باورش کنی🤍
📌با صدای استاد عزیز جناب عباسمنش
https://t.me/hanaficar
366
نفس دو جنبه دارد:
یا از "خود کم بینی" رنج میبرد
و یا از "خود بزرگ بینی"
و هر دو، نوعی بیماری است که از مقایسه کردن ناشی میشود.
366
به طواف کعبه رفتم به حرم رهم ندادند
که برون در چه کردی، که درون خانه آیی؟
به قمارخانه رفتم، همه پاکباز دیدم
چو به صومعه رسیدم همه زاهد ریایی
در دیر میزدم من، که یکی ز در در آمد
که: درآ، درآ، فغانی، که تو خاص از آن مایی
366
متوجه خواهید شد که کسانی که بیشتر از رفاه صحبت می کنند، آن را دارند. کسانی که بیشتر از سلامت صحبت می کنند، آن را دارند. کسانی که بیشتر از بیماری صحبت می کنند، آن را دارند. کسانی که بیشتر از فقر صحبت می کنند، آن را دارند. این قانون است. راه دیگری نمیتواند باشد… حسی که شما احساس میکنید، نقطه جذب شماست، و بنابراین، قانون جذب زمانی بیشتر درک میشود که خودتان را آهنربایی ببینید که بیشتر و بیشتر احساس میکنید. وقتی احساس تنهایی می کنید، احساس تنهایی بیشتری می کنید. وقتی احساس فقر می کنید، فقر بیشتری را جذب می کنید. وقتی احساس بیماری می کنید، بیماری بیشتری را جذب می کنید. وقتی احساس ناخشنودی می کنید، ناراحتی بیشتری را جذب می کنید. وقتی احساس میکنید سالم و حیاتی و زنده و موفق هستید، بیشتر از همه آن چیزها را جذب میکنید.
366
"آیا من مسئولیتی دارم که تمام دنیا را بر طبل من بزنم؟" نه، شما هم نتوانستید. شما بر طبل خود می کوبید، و جهان به طبلی که شما می کوبید پاسخ می دهد... به همان اندازه جهان های متفاوتی وجود دارد که توسط ادراک کنندگان مختلف جهان زندگی می کنند، به همان اندازه که ادراک کنندگان از جهان ها وجود دارند.
366
گاهی اوقات توجه خود را به چیزی توجیه می کنید، زیرا حقیقت دارد. اما، فقط به این دلیل که حقیقت دارد دلیل خوبی نیست، زیرا هر چیزی که هر کسی به آن توجه کند، حقیقت مییابد. یک سوال بهتر این است که "آیا می خواهم آن را تجربه کنم؟"
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
