ar
Feedback
ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

الذهاب إلى القناة على Telegram

بالاترین دادگاه شرافت انسان است و مهمترین قاضی وجدان اوست🫀 Main : @NocHaTcO Cr : @PmNochaT 🍓💞🍭

إظهار المزيد
621
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-37 أيام
+1730 أيام
أرشيف المشاركات
با چهارتا معتاد بگردی پنجمیش تویی با چهارتا ورزشکار بگردی پنجمیش تویی با چهارتا دزد بگردی پنجمیش تویی هرکسی رو با آدمای دورش میشناسن طرز تفکرت، فکرت و حرفات تلفیقی از اطرافیانته... @NOCHAT_MATN

ما فکر میکنیم که به روابط جنسی نیاز داریم ولی مسئله همیشه رابطه جنسی نیست، ما به صمیمیت نیاز داریم به اینکه لمس بشیم، دیده بشیم، تحسین بشیم، بهمون لبخند زده بشه، با ینفر بخندیم، احساس امنیت کنیم، احساس کنیم که یه نفر واقعا ما رو میفهمه در حقیقت این چیزیه که ما اشتیاقش رو داریم @NOCHAT_MATN

تیپ و قیافه رو میشه با پول درست کرد هیکل بد نهایت با چند ماه باشگاه و رژیم خوب میشه تو آدما دنبال ذات بگردین ذات بد هیچ جوره درست نمیشه... @NOCHAT_MATN

به نظر میرسه ادمین این پیج با پسرا میونه خوبی نداره
به نظر میرسه ادمین این پیج با پسرا میونه خوبی نداره

استاد روان مون همیشه تاکید میکرد که آنهدونیا (احساس عدم لذت بردن از همه چی) که یکی از علائم اصلی افسردگیه، به این معنا نیست که شما واقعا از هیچ کاری لذت نمیبری. به این معنیه که [قبل از انجام دادنش] احساس میکنی انجام دادنش لذتی واست نداره. یعنی مثلا اگه به زور و اصرار کسی فیلم ببینی یا باهاش بری بیرون، میبینی که داره بهت خوش میگذره و چه بسا تصمیم بگیری اون کارو مرتب انجام بدی. ولی همین که یکم ازش فاصله گرفتی، باز همون احساس میاد سراغت که انجام دادنش بی فائدست و ازش لذت نمیبری و تمایلی به انجامش نداری. نیاز نیست حتما انگیزه انجام یه کاری رو داشته باشیم. همین که واسه فعالیتی که میدونیم واسمون مفیده برنامه داشته باشیم و خودمونو به صورت منظم ملزم کنیم به انجام دادنش (هرچند گاهی به مدت کوتاه* تو مود و رفتار و احساس و همه چیز زندگی خیلی کمک کنندست. من خودم گاهی نسبت به ورزش و نقاشی همینم. اما وقتی شروع میکنم دلم نمیخواد تموم بشه. @NOCHAT_MATN

یادتون باشه! اگر چه گاهی تکه ابری جلویِ تابش خورشید رو می‌گیره ولی خورشید پابرجاست… نگذارید لکه‌هایِ اَبرِ غم و مشکلات مانعِ تابشِ خورشید به زندگی‌تون بشه از زندگی لذت ببرید @NOCHAT_MATN

نوشته بود: "پیشرفت همیشه به معنی جلو رفتن نیست، گاهی ‌‌وقتا برگشتن از یک مسیر غلطه" @NOCHAT_MATN

‏نصف کسایی که قلبشون شکسته، یه گوشه داشتن نون و ماستشون رو میخوردن و به کسی هم کاری نداشتن، تا اینکه یکی اومد بهشون گفت : ببین من ازت خوشم میاد و دوست دارم و مزخرفاتی از این قبیل. @NOCHAT_MATN

بعضى‌وقت‌ها دفعه‌ی بعدی وجود نداره. بعضى‌وقت‌ها شانس‌های دومى وجود نداره. بعضى‌وقت‌ها يا الانه يا هيچ‌وقت... @NOCHAT_MATN

photo content

حالِ بدتو به کسی نگو، این مردم برا حالِ خودشونم کاری نمیکنن ،،، @NOCHAT_MATN

‏ما همون نسلیم که زمین می‌خوردیم، زمینو می‌زدن، حالمون خوب می‌شد. الانم منتظریم هر کی بدی کرد به ما، اون دنیا، خدا تو اتش جهنم بسوزوندش، دلمون خنک بشه 👉 @NOCHAT_MATN

تو اسنپ راننده آینه رو روم تنظیم کرد واسه استارت لاس تو دلم گفتم دهنتو سرویس میکنم گوشیو سایلنت کردم وانمود کردم با شوهر خیالیم حرف میزنم قطع کردم گفت متاهلی؟ گفتم بله گفت بچه چی؟ گفتم آخه شما بذار یک ماه با دوستاش سر ناموس چاقوکشی نکنه از کلانتری جمعش نکنم بچه هم حتما تا مقصد لال مُرد :)🤣 @NOCHAT_MATN

‹از قوی بودن خسته‌ام، نیاز دارم کسی دستان لرزانم را بگیرد و بگوید من کنارت هستم نترس، دستانت را محکم می‌گیرم تا از این ورطه به سلامت عبور کنی. نیاز دارم مثل بچه‌ای کوچک و معصوم، پناه ببرم به کسی..› -نرگس‌صرافیان‌طوفان @NOCHAT_MATN

هیچ کس بیشتر از آدمایی ک از ط بدشون میاد ط رو تماشا نمی‌کنن... بهشون یع نمایش نشون بده!... @NOCHAT_MATN

° آدم از کسی که ریشه کرده تو وجودش، هیچوقت نمیتونه بگذره...... هیچوقت @NOCHAT_MATN

‏دوستی با ادمای هم‌فرکانس اینجوریه که بعد از دو روز به خودت میای میبینی داری یسری جزییات و حرفایی از زندگیت به طرف میزنی که کمه کم دوسال صمیمیت میخواد @NOCHAT_MATN

با تو رنگِ دنیام چه قشنگه سیاه سفید اره همینشه که قشنگه 🫀 @Nochat_

🤷‍♀
🤷‍♀

فکت: ارتباط کمتر،کیفیت بهتر،ذهن آروم تر @NOCHAT_MATN