621
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-37 أيام
+1730 أيام
أرشيف المشاركات
با چهارتا معتاد بگردی پنجمیش تویی
با چهارتا ورزشکار بگردی پنجمیش تویی
با چهارتا دزد بگردی پنجمیش تویی
هرکسی رو با آدمای دورش میشناسن
طرز تفکرت، فکرت و حرفات تلفیقی از اطرافیانته...
@NOCHAT_MATN
ما فکر میکنیم که به روابط جنسی نیاز داریم ولی مسئله همیشه رابطه جنسی نیست، ما به صمیمیت نیاز داریم به اینکه لمس بشیم، دیده بشیم، تحسین بشیم، بهمون لبخند زده بشه، با ینفر بخندیم، احساس امنیت کنیم، احساس کنیم که یه نفر واقعا ما رو میفهمه در حقیقت این چیزیه که ما اشتیاقش رو داریم
@NOCHAT_MATN
تیپ و قیافه رو میشه با پول درست کرد
هیکل بد نهایت با چند
ماه باشگاه و رژیم خوب میشه
تو آدما دنبال ذات بگردین
ذات بد هیچ جوره درست نمیشه...
@NOCHAT_MATN
استاد روان مون همیشه تاکید میکرد که آنهدونیا (احساس عدم لذت بردن از همه چی) که یکی از علائم اصلی افسردگیه، به این معنا نیست که شما واقعا از هیچ کاری لذت نمیبری. به این معنیه که [قبل از انجام دادنش] احساس میکنی انجام دادنش لذتی واست نداره. یعنی مثلا اگه به زور و اصرار کسی فیلم ببینی یا باهاش بری بیرون، میبینی که داره بهت خوش میگذره و چه بسا تصمیم بگیری اون کارو مرتب انجام بدی. ولی همین که یکم ازش فاصله گرفتی، باز همون احساس میاد سراغت که انجام دادنش بی فائدست و ازش لذت نمیبری و تمایلی به انجامش نداری. نیاز نیست حتما انگیزه انجام یه کاری رو داشته باشیم.
همین که واسه فعالیتی که میدونیم واسمون مفیده برنامه داشته باشیم و خودمونو به صورت منظم ملزم کنیم به انجام دادنش (هرچند گاهی به مدت کوتاه* تو مود و رفتار و احساس و همه چیز زندگی خیلی کمک کنندست.
من خودم گاهی نسبت به ورزش و نقاشی همینم. اما وقتی شروع میکنم دلم نمیخواد تموم بشه.
@NOCHAT_MATN
یادتون باشه!
اگر چه گاهی تکه ابری جلویِ تابش خورشید رو میگیره
ولی خورشید پابرجاست…
نگذارید لکههایِ اَبرِ غم و مشکلات
مانعِ تابشِ خورشید به زندگیتون بشه
از زندگی لذت ببرید
@NOCHAT_MATN
نوشته بود: "پیشرفت همیشه به معنی جلو رفتن نیست، گاهی وقتا برگشتن از یک مسیر غلطه"
@NOCHAT_MATN
نصف کسایی که قلبشون شکسته، یه گوشه داشتن نون و ماستشون رو میخوردن و به کسی هم کاری نداشتن، تا اینکه یکی اومد بهشون گفت : ببین من ازت خوشم میاد و دوست دارم و مزخرفاتی از این قبیل.
@NOCHAT_MATN
بعضىوقتها دفعهی بعدی وجود نداره.
بعضىوقتها شانسهای دومى وجود نداره.
بعضىوقتها يا الانه يا هيچوقت...
@NOCHAT_MATN
ما همون نسلیم که زمین میخوردیم، زمینو میزدن، حالمون خوب میشد. الانم منتظریم هر کی بدی کرد به ما، اون دنیا، خدا تو اتش جهنم بسوزوندش، دلمون خنک بشه
👉 @NOCHAT_MATN
تو اسنپ راننده آینه رو روم تنظیم کرد واسه استارت لاس
تو دلم گفتم دهنتو سرویس میکنم
گوشیو سایلنت کردم وانمود کردم با شوهر خیالیم حرف میزنم
قطع کردم گفت متاهلی؟
گفتم بله
گفت بچه چی؟
گفتم آخه شما بذار یک ماه با دوستاش سر ناموس چاقوکشی نکنه از کلانتری جمعش نکنم
بچه هم حتما
تا مقصد لال مُرد :)🤣
@NOCHAT_MATN
‹از قوی بودن خستهام، نیاز دارم کسی دستان لرزانم را بگیرد و بگوید من کنارت هستم نترس، دستانت را محکم میگیرم تا از این ورطه به سلامت عبور کنی. نیاز دارم مثل بچهای کوچک و معصوم، پناه ببرم به کسی..›
-نرگسصرافیانطوفان
@NOCHAT_MATN
هیچ کس بیشتر از آدمایی ک از ط بدشون میاد ط رو تماشا نمیکنن...
بهشون یع نمایش نشون بده!...
@NOCHAT_MATN
°
آدم از کسی که ریشه کرده تو وجودش، هیچوقت نمیتونه بگذره......
هیچوقت
@NOCHAT_MATN
دوستی با ادمای همفرکانس اینجوریه که بعد از دو روز به خودت میای میبینی داری یسری جزییات و حرفایی از زندگیت به طرف میزنی که کمه کم دوسال صمیمیت میخواد
@NOCHAT_MATN
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
