621
المشتركون
-224 ساعات
+37 أيام
+1630 أيام
أرشيف المشاركات
میگفت:
علت بعضی از افسردگیها غم نیست بلکه خشمه، خشمی که نتونستی بروز بدی و الان به خودت حمله کرده، مثل خشم از پدر، مادر، پارتنر، دوست و زندگی..
➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
شبیه کسایی که بهت آسیب زدن نشو،
شبیه کسایی شو که بهت کمک کردن بهتر بشی...
➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
خشمِ بیش از حد گرفتن، وحشت آرد و لطفِ بیوقت، هیبت ببرد!
نه چندان درشتی کن که از تو سیر شوند و نه چندان نرمی که بر تو دلیر شوند.
➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
هیچگاه بزرگسالی را چنین وحشتناک نمیدانستم..
برای اندکی شادی به اندازه دریاها گریستن،
برای ذرهای امید زندگی را زیر و رو کردن و برای عشق از تمام خود گذشتن...
ترس از آیندهای که نیامده
فرار از کنونی که درست نمیشود و
گذشتهای که دنبالمان افتاده تا پیرمان کند :)
اگه کسی تو دفتر زندگیتون کمرنگ شد پاکش کنید، برگههای زندگی باید خرج آدمهای پُررنگ بشه...
➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
آدما ازمون انتظار دارن مثه آینه باهاشون
صاف و صادق باشیم، ولی خودشون خورده
شیشه دارن!
➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
وقتی انسانی از درد، دیوانه میشود؛
دیگران دردش را نه،
فقط دیوانگی هایش را میبینند!
➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
با کیفیت ترین چیز تو زندگیمون درد بود، چون هر چی کشیدیم پاره نشد!
➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
خاکستری مثل بُغضِ بعد از دفنِ قلب،
به اجبارِ چرندیاتِ مغز،
در شبی که کاش صبح نمیشد!
➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
لوِلِ آدما نه به گوشی دستشونه
نه به ماشینِ زیرِ پاشونه
و نه به لباسهای مارکشون.
لِولِ آدما به صحبت کردنشون
شعور و شخصیتشون
ادب و احترام و رفتارِشونه.
آدم اول باید خودش گرون باشه بعد وسایلش :))
➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
فقط یه صبر ازم باقی مونده، اونم همهی عالم و آدم میخوان امتحانش کنن:))))
➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
گپ های درخواستی نوچت
ادمین میپذیرد 😍😍❤️🌸
برای ادمین شدن پیام بدید 👇
@Come2Nochat
آدم ضعیفی نبود؛ اما دیگر حوصله سختیها را نداشت. میل عجیبی به گریز پیدا کرد، به ندیدن، ندانستن، رفتن برای همیشه.
➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
میدونی؟! فرق روزهای بدو خوب چیه؟ روزهای بدرو همون لحظه میفهمی؛ روزهای خوبُ وقتی خاطره شدن👌📛
➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
اونجا که صائب تبریزی میگه:
سرخی چشم کبوتر هیچ میدانی زچیست؟
نامهام میبُرد و بر حال دلم خون میگریست
➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
