621
المشتركون
-224 ساعات
+37 أيام
+1630 أيام
أرشيف المشاركات
اونجا که صائب تبریزی میگه:
سرخی چشم کبوتر هیچ میدانی زچیست؟
نامهام میبُرد و بر حال دلم خون میگریست
➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
دگر نه پیری یاد جوانی میکند
نه جوانی دراین روزگار جوانی میکند...🖤
➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
یه عِده مجبورن، یه عِده خفه خون
یه عِده ندارن، یه عِده پَرِه قو !
➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
خوب میکنی حالم را...
خوب مثلِ نشستن زیرِ کرسیِ مادربزرگ ، بوییدنِ بهارنارنج و راه رفتن روی برف ؛
وابسته ات شده ام...
مثلِ وابستگیِ چای به قند ، ستاره به آسمان و ریشه به خاک ؛
بی اختیار دوستت دارم...
@Matn_NOCHAT
.
بعضی از آدم ها مثل گل نرگسند
که با نگاه کردن به آنها،
تمام وجودت سرشار از آرامش می شود...
تو از همان بعضی ها هستی
@Matn_NOCHAT
تنها کسی که حق داره نصیحتم کنه هاروکی موراکامیه که میگه:
باید یک چیز را به تو بگویم:
اگر میخواهی زندگیات را بسازی،
مجبوری طاقتت را بیشتر کنی.
@Matn_NOCHAT
در میانِ شلوغی های ذهنم...
جای یک دوستت دارم
از زبانِ تو
چقدر خالی ست...
@Matn_NOCHAT
آدمهایی که روح بزرگی دارند، عقدهی کمتری دارند، شعور بیشتری دارند و قلب مهربانتری.
برای همین نباید از آنها ترسید.
آدمهای کوچک با عقدههای بزرگ ترسناکترند، چون از صدمه زدن به دیگران هراس ندارند.
@Matn_NOCHAT
امام علی علیه السلام:
حکمت وزیدن باد،
رقصاندن شاخه ها نیست!
امتحان ریشه است
@Matn_NOCHAT
گاهی اوقات
زیباترین جمله ی دنیا
در سه واژه خلاصه میشه؛
نترس من باهاتم
@Matn_NOCHAT
سعی کن چیزی منفی درباره هیچکسی نگویی، برای سه روز، برای ۴۵ روز، و برای سه ماه.
آنوقت ببین برای زندگیات چه اتفاقی میافتد.
@Matn_NOCHAT
تنهایی یعنی
باران ببارد و
تو به قدر دو نفر،
تنها قدم بزنی !
@Matn_NOCHAT
ڪاش خدا
مارو تو چشاے ڪسایے ڪہ
تو چشامون قشنگن،
قشنگ ڪنه..
@Matn_NOCHAT
آدمای زندگیت
باید واست منبع کاهش استرس باشن
نه ایجادش...
@Matn_NOCHAT
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
