uk
Feedback
ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

Відкрити в Telegram

بالاترین دادگاه شرافت انسان است و مهمترین قاضی وجدان اوست🫀 Main : @NocHaTcO Cr : @PmNochaT 🍓💞🍭

Показати більше
621
Підписники
-224 години
+37 днів
+1630 день
Архів дописів
میگفت: ‏علت بعضی از افسردگی‌ها غم نیست بلکه خشمه، خشمی که نتونستی بروز بدی و الان به خودت حمله کرده، مثل خشم از پدر، مادر، پارتنر، دوست و زندگی.. ‌➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

‏بُرد با پسریه که میدونه کِی رئیس باشه کِی بگه چشم . @Matn_NOCHAT

شبیه کسایی که بهت آسیب زدن نشو، شبیه کسایی شو که بهت کمک کردن بهتر بشی... ‌➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

خشمِ بیش از حد گرفتن، وحشت آرد و لطفِ بی‌وقت، هیبت ببرد! نه چندان درشتی کن که از تو سیر شوند و نه چندان نرمی که بر تو دلیر شوند. ‌➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

هیچگاه بزرگسالی را چنین وحشتناک نمی‌دانستم.. برای اندکی شادی به اندازه دریاها گریستن، برای ذره‌ای امید زندگی را زیر و رو کردن و برای عشق از تمام خود گذشتن... ترس از آینده‌ای که نیامده فرار از کنونی که درست نمی‌شود و گذشته‌ای که دنبالمان افتاده تا پیرمان کند :)

‌ مِعمار نیستم اما میسازم ‌دنیایی که فقد طُ کنارم باشی🤍✨💍 ‌➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

‌ آدما وقتی از چشمت میوفتن زشت‌تر میشن... ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

‏ولی قبول کنین ما تاوان محبت‌هامونو میدیم نه اشتباهامون ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

‌ اگه کسی تو دفتر زندگی‌تون کمرنگ شد پاکش کنید، برگه‌های زندگی باید خرج آدم‌های پُررنگ بشه... ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

آدما ازمون انتظار دارن مثه آینه باهاشون صاف و صادق باشیم، ولی خودشون خورده شیشه دارن! ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

وقتی انسانی از درد، دیوانه می‌شود؛ دیگران دردش را نه، فقط دیوانگی هایش را می‌بینند! ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

با کیفیت ترین چیز تو زندگیمون درد بود، چون هر چی کشیدیم پاره نشد! ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

‌خاکستری مثل بُغضِ بعد از دفنِ قلب، به اجبارِ چرندیاتِ مغز، در شبی که کاش صبح نمیشد! ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

اگه گِریَتون واقعی باشه هیچوقت حواستون نیس ازش عکس بگیرین-.- ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

لوِلِ آدما نه به گوشی دستشونه نه به ماشینِ زیرِ پاشونه و نه به لباس‌های مارکشون. لِولِ آدما به صحبت کردنشون شعور و شخصیتشون ادب و احترام و رفتارِشونه. آدم اول باید خودش گرون باشه بعد وسایلش :)) ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

فقط یه صبر ازم باقی مونده، اونم همه‌ی عالم و آدم میخوان امتحانش کنن:)))) ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

گپ های درخواستی نوچت ادمین می‌پذیرد 😍😍❤️🌸 برای ادمین شدن پیام بدید 👇 @Come2Nochat

‏آدم ضعیفی نبود؛ اما دیگر حوصله سختی‌ها را نداشت. میل عجیبی به گریز پیدا کرد، به ندیدن، ندانستن، رفتن برای همیشه. ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

میدونی؟! فرق روزهای بدو خوب چیه؟ روزهای بدرو همون لحظه میفهمی؛ روزهای خوبُ وقتی خاطره شدن👌📛 ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

اونجا که صائب تبریزی میگه: سرخی چشم کبوتر هیچ می‌دانی زچیست؟ نامه‌ام می‌بُرد و بر حال دلم خون می‌گریست ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT